Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
Aktualizacja:
Etap 0 - Tutorial

Miasta:
1. Testar 2. Tutorior 3. Firekeep |
Magowie:
Merlin - sfera ognia , rasa początkowa Archoni
Gabriel - sfera kosmosu, rasa początkowa Archoni
Mab - sfera ziemi , rasa początkowa Gobliny
Ten etap jest treningiem pokazującym najważniejsze działania w grze. Na ekranie pojawiają się wskazówki, co i w jaki sposób należy zrobić. Może Ci się przydać klawisz F1 powtarzający ostatni komunikat.
Na początek zacznij odkrywanie nowego czaru - kliknij przycisk Odkrycia (Research) i wybierz cokolwiek.
Wskaż Merlina i kliknij 2 razy na mostek - tak przemieszcza się w tej grze oddziały. Gdy nie możesz już wykonać żadnego ruchu, bo Merlin wykorzystał wszystkie swoje punkty ruchu, kliknij Koniec Tury w prawym dolnym rogu ekranu. Tak kończy się pierwszy dzień treningu.
Podejdź do kolesia na koniu - to jest Bohater, którego trzeba zatrudnić. Bohaterowie to najlepsze jednostki wojskowe w grze i zawsze opłaca się kupić ich wierność.
Wejdź do miasta na N - Testar [1] i pozostaw tam Merlina. Moc Czarodzieja zawsze wzrasta, gdy przebywa on w mieście z Magiczną Wieżą - bardziej przydaje się on w Wieży niż na polu bitwy.
W mieście uruchom produkcję czegokolwiek, a Bohaterem zwiedź pobliski Magiczny Skarbiec [S].
Kliknij na Czary (Spells) i wskaż Zamrożenie Wody (Freeze Water) - Merlin zacznie przygotować się do rzucenia zaklęcia, co może potrwać nawet kilka tur. Gdy już czar będzie gotowy rzuć go na rzeczkę. Oddziałem Bohatera przejdź po lodzie. Idź dalej i pozajmuj Źródła Magii z różnych sfer.
Następnie Bohaterem i jego obstawą idź na S i w ramach treningu pobij dziadka Gabriela. Nim złoisz mu skórę musisz wypowiedzieć mu wojnę za pomocą menu Dyplomacji. Po porażce Gabriel zaproponuje sojusz - zgódź się.
Po potyczce wejdź w stojący obok Teleport [T] - przeniesie Cię kawałek na S. Zbierz tam wszystkie skarby i pójdź dalej drogą. Poprowadzi Cię ona aż do miasta Nieumarłych. Zdobądź nekropolię Tutorior [2] a następnie ją spal.
Zakończenie treningu polega na wejściu do pobliskiego Domu Zdrojowego[L] :)
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
