Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
Aktualizacja:
Etap 14 - Ziemia - Faza Mistrzowska


Miasta:
1. Ermsdale 2. Asg 3. Ssendra 4. Caferoperas 5. Mynold 6. Almande 7. Greywater 8. Kessender 9. Gram Zar 10. Nimand 11. Eastpeak 12. Durcas 13. Rockdale |
Magowie:
Merlin - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy, stolica Ermsdale [1]
Arachna - sfera śmierci, rasa początkowa Mroczne Elfy, stolica Kessender [8]
Uwagi do mapy: Teleport [T] nieopodal miasta Gram Zar [9] przenosi na powierzchnię do Portalu [T] na S od miasta Rockdale [13] .
Znów zaczynasz w ciemnościach. Jednak tym razem od początku masz już miasto Ermsdale [1] . Przez dość długi okres miasto to nie będzie atakowane, więc możesz skupić się na budowie zaawansowanych jednostek (polecam postawić też Ołtarz Wojny).
Bohaterem pójdź na S - jeśli umie on poruszać się po wodzie wyjdź pierwszym Wyjściem [1] , jeśli nie ma zdolności na to mu pozwalającej idź Tunelem dalej na SW i wyjdź drugim Wyjściem [2] . Na powierzchni zajmij miasteczko Nimand [10] (jest koło Jaskini [2] ; od Jaskini [1] na SW przez rzekę). Gdy zajmiesz okoliczne włości wejdź w Teleport [T] - przeniesie Cię na E mapy. Po tamtej stronie idź na N - dołączy do Ciebie duże miasto - Rockdale [13] , Wieża Strażnicza [W] i cały tamtejszy garnizon Krasnoludów.
Gdy pod ziemią zajmiesz którykolwiek Magiczny Przekaźnik [M] , to cały oddział zostanie przeniesiony do ukrytej jaskini w SW części mapy [x] . W jaskini tamtej znajduje się pełno pająków i masa skarbów. By się stamtąd wydostać musisz zatrudnić Uchodźców z Kretem [U], który przebije drogę do pozostałych korytarzy. Za każdym razem gdy zajmuje się Przekaźnik [M] , to oddział jest przenoszony w tamto miejsce [x] - Pająki pojawiają się tam tylko za pierwszym razem, więc tylko pierwszy Przekaźnik [M] zajmij silną armią, a kolejne możesz zajmować pojedynczymi Jednostkami.
Arachna jest twardym przeciwnikiem. Posiada duże i silne armie - by je utrzymać musi mieć stały, duży dochód złota; w podziemiach położonych jest dużo Kopalń [K] - poświęć kilka oddziałów i wciąż zajmuj kopalnie Arachny. Będzie ona poświęcać dużo sił by kopalnie te odzyskać.
Zajmując podziemne miasta zapewnij im od razu silną obronę - Arachna będzie do końca wysyłać duże oddziały w kontratakach.
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
