Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
Aktualizacja:
Etap 6 - Woda - Faza Specjalna


Miasta:
1. Shepherd Falls 2. Markis 3. Balag 4. Dundur 5. Rumd 6. Pok 7. Dukston 8. Pzuh 9. Bogog 10. Valok |
Magowie:
Merlin - sfera wody, rasa początkowa Elfy
Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Bogog [9]
Startujesz na małej wysepce z jeszcze mniejszą osadą w [1] - nie ma sensu w niej zostawać Merlinem , bo zbudowanie Magicznej Wieży zajęło by Ci więcej czasu niż przejście tego rozdziału. Jednym Bohaterem zwiedź wysepkę, a resztę ekipy, wraz z magiem , załaduj na Statek i płyń na NW.
Gdy wylądujesz na brzegu zdobądź z marszu Markis [2] . Idź drogą na N, aż dojdziesz do Ruin Miasta Lindon [R] . Pionierów masz po to by je odbudować. Gdy miasto ożyje dołączy do Ciebie kilku Elfów - jeśli będą wśród nich Druidzi, to znaczy, że szczęście Ci sprzyja (Druidzi, to jedna z moich ulubionych formacji wojskowych w tej grze - odpowiednio stosując ich umiejętności Zaplątanie i Oswojenie Zwierzęcia możesz rozbijać duże siły przeciwnika i jeszcze powiększać swoją armię; by w pełni wykorzystać umiejętności Druida musisz mu jednak zapewnić obstawę).
Jednego Bohatera z obstawą poślij wodą na E część zatoki w której startowałeś. Znajdują się tam dwie słabo chronione osady Goblinów - Balag [3] i Dundur [4] . Gdy je zajmiesz w okolicy pojawi się armia Mab , ale obecność Bohatera w mieście na jakiś czas zniechęci ją do ataku. Głównym problemem gniazd Goblinów jest ich skłonność do buntowania się - tylko odpowiednia siła garnizonu utrzyma ich w ryzach. Nakazanie migracji do Elfów lub Halflingów znacznie pogorszy nastroje w mieście na kilka tur, ale w sumie jest to rozsądne wyjście z sytuacji. Elficcy łucznicy bardzo przydadzą się w obronie.
W odbudowanym Lindon warto wzbogacić Wieżę tak, by swym zasięgiem obejmowała Dundur . Mab w końcu postanowi odzyskać Dundur i Balag . Utrzymując tam silne garnizony obrońców jednocześnie formuj armie, którymi zaatakujesz leżące na NE Rumd [5] i na SE Pok [6] .
Gdy zwiedzisz już całą dolinę Lindon wejdź tam w podziemia. Zajmij tam Pzuh [8] i pozwiedzaj okolice. Następnie wejdź w leżący na NE od Pzuh Teleport . Gdy wyjdziesz z Portalu udaj się Tunelem na NW i wyjdź na powierzchnię - gdy porozmawiasz tam z Halflingami, to do Ciebie dołączą wraz z wioską Dukston [7] .
Na NW krańcu mapy znajduje się mała wysepka ze Zburzoną Wieżą [zW] , jeśli ją odbudujesz (Pionierami) a następnie wejdziesz do niej oddziałem, to oddział ten zostanie przerzucony do ukrytego Skarbca . Nie obiecuj sobie za wiele - kosztowności jest tam niezbyt dużo, no ale zawsze jakaś przygoda :).
Podziemia eksploruj silnymi armiami - często można tam napotkać oddziały Mab , a jej Olbrzymie Żuki mogą stać się zmorą dla wątłych Elfów. Nim dokonasz szturmu na cytadelę Mab w Bogog [9] warto wykonać w okolicznych Jaskiniach kilka rajdów i rozbić kręcące się tam oddziały - jeśli Mab się przestraszy i skoncentruje wszystkie siły w swej stolicy, będzie Ci bardzo trudno ją dostać.
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
