Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
Aktualizacja:
Etap 11 - Powietrze - Faza Mistrzowska


Miasta:
1. Tyiro 2. Ytilek 3. Ghundad 4. Yjiil 5. Grolog 6. Guandak 7. Belfyme 8. Hodynn 9. Brunhald 10. Holg 11. Oomarz 12. Dragon's Peak 13. Zalbrutrar 14. Torome |
Magowie:
Merlin - sfera powietrza, rasa początkowa Frostlingowie
Tempest - sfera powietrza, rasa początkowa Drakoni, stolica Dragon's Peak [12]
Karissa - sfera ognia, rasa początkowa Orki, stolica Brunhald [9]
Serena - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Hodynn [8]
Zajmij trzy pobliskie Wieże Strażnicze [w] - na mapie pojawią się wówczas grupy Berserków, którzy będą atakować wszystko co popadnie - przede wszystkim Twoich wrogów.
Warto udać się na S i zająć tam dwie Wioski . Postaraj się też jak najszybciej zająć środkową część Podziemi . Utrzymuj tam oddział strażników - co jakiś czas będą się tam pojawiać armie Tempesta .
Na S znajdują się dwa miasta otoczone fosą lawy - Brunhald [9] i Hodynn [8] . Po atakach Berserków ich obrona jest bardzo osłabiona i jednym rajdem latającego Bohatera (ewentualnie poprzez Tunele [5] ) możesz zdobyć dwa duże miasta z Magicznymi Wieżami.
Przez cały czas musisz zachować czujność - Tempest do końca będzie kombinował i rozsyłał oddziały (również latające) po całej mapie - może się zdarzyć, że trafi na jakieś słabo chronione miasto i będziesz mieć kłopot. Wszystkie wrogie oddziały niszcz, gdy tylko je zobaczysz - lepiej wycofać armię z frontu i trochę opóźnić ofensywę, niż później ganiać za takim rajdem po całym Twoim zapleczu.
Podczas zdobywania miast, gdy z Twoich sił atakujących niewiele zostało a miasto nie ma Palisady, lepiej wycofać się, oddać miasto bez walki a po uzupełnieniu braków w armii zdobyć je ponownie. Jeśli miasto nie ma Murów, to zdobywanie go nie jest trudniejsze od bitwy w polu, więc wycofując się nic nie tracisz a broniąc go narażasz się na niepotrzebne straty.
Na sam koniec zostanie Ci tylko zdobyć ostatnie miasto Sereny , leżące na wyspie Belfyme [7] - polecam zaatakować je kilkoma Czerwonymi Smokami - czeka Cię niezła zabawa :).
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
