Brothers in Arms: Furious 4. Najciekawsze gry, o których słuch zaginął

Filip Grabski

Brothers in Arms: Furious 4

Pamiętacie jeszcze serię Brothers in Arms? Rozpoczęła swój żywot w 2005 i zaoferowała ciekawe, taktyczne spojrzenie na niezwykle popularny wówczas gatunek strzelanin osadzonych w czasach II wojny światowej. Od debiutu Road to Hill 30 na półki sklepowe trafiło w sumie 10 gier z tytułem Brothers in Arms - na pecety, konsole i urządzenia przenośne. W 2011 roku Gearbox przygotowało dla fanów niespodziankę: zwiastun gry Brothers in Arms: Furious 4 został pokazany na targach E3 i rozniecił mały płomień wśród graczy.

Z jednej strony - znana marka wraca w efektownym stylu, super. Z drugiej strony - poważny ton poprzednich części został zamieniony na groteskowy, kojarzący się z Bękartami wojny Quentina Tarantino wojenny pastisz z czwórką charyzmatycznych, komiksowych antybohaterów masakrujących rzesze Rzeszy (a więc pojawił się mały tzw. dysonans). Ale na tym się skończyło, o Brothers in Arms znowu ucichło. Obecnie sprawa wygląda tak: marka żyje, ale pokazana 3 lata temu gra nie będzie jej częścią. Włodarze Gearbox zrozumieli, że ten klimat nie pasuje do BiA i pozwolili twórcom zaszaleć. Powrzucać do gry różne pomysły i nie przejmować się tą konkretną marką. BiA: F4 nie istnieje, zaś samo Furious Four ma się nieźle i za jakiś czas dowiemy się, co słychać o Montany, Stitcha, Crocketta i Choka. Co do samego Brothers in Arms... podobno coś tam się dzieje w piwnicach Gearbox, wymieniane są pomysły i szkice. Co byście woleli dostać? Wybuchową zabawę czy poważną zabawę? Nasz Czak zapewne wybrałby to pierwsze.

Syberia 3

Syberia 3

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 20 kwietnia 2017

Informacje o Grze
6.5

GRYOnline

6.5

Gracze

5.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

2

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Na którą z zaginionych gier czekasz najbardziej?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl