autor: Damian Pawlikowski
Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
Tegoroczny Gamescom zakończył się w niedzielę i choć ostatecznie nie przyniósł zbyt wielu informacji na temat niezapowiedzianych jeszcze gier, w trakcie targów dowiedzieliśmy się mnóstwo nowych rzeczy na temat innych projektów. Jakich? Zobaczcie sami.
Spis treści
- Podsumowanie Gamescomu 2016 - nowe informacje o grach i inne ciekawe wydarzenia
- Watch_Dogs 2
- Prey
- Titanfall 2
- Forza Horizon 3
- Styx: Shards of Darkness
- FIFA 17
- Dishonored II
- Gwint: Wiedźmińska gra karciana
- Vampyr
- Elex
Titanfall 2
data premiery – 28 października 2016
Jak dowiedzieliśmy się podczas targów w Kolonii, nadchodzący wielkimi krokami mechanicznego tytana sequel jednej z ciekawszych gier multiplayerowych ostatnich lat, ekskluzywny dla pecetów i konsol Microsoftu Titanfall zapowiada się na prawdziwie next-genowe doznanie! Do znanej i lubianej formuły rozgrywek wieloosobowych dołączy pełnoprawna kampania fabularna dla jednego gracza, która wprawdzie nie ma różnić się znacząco od zabawy z innymi żywymi zawodnikami, ale istotnie rozbuduje relacje pomiędzy żołnierzami z krwi i kości a ich żelaznymi pupilami. Będzie efektownie, będzie zaskakująco, a momentami nawet emocjonalnie – Respawn Entertainment, którego szeregi zasilają byli pracownicy Infinity Ward, jak mało kto zna się na kreowaniu zapadających w pamięć kampanii single player (pamiętacie Modern Warfare?). I choć drugi Titanfall nie zapowiada się na rewolucję w żadnym znaczeniu tego słowa, zdecydowanie przykuł naszą uwagę, rozbudowując sprawdzoną formułę o rozmaite bonusy w stylu linki do szybszego poruszania się po mapkach czy urozmaiconej interakcji z mechami.
- Titanfall 2 – rozgrywka w multiplayerze oraz szczegóły związane z testami technicznymi
- Titanfall 2 w encyklopedii gry-online.pl
Pokaz Star Citizen w wersji alfa 3.0
Jeśli mielibyśmy wybrać jedną tegoroczną grę, która w największym stopniu nie spełniła pokładanych w niej nadziei, z całą pewnością byłoby to No Man’s Sky. Na szczęście fani kosmicznych symulatorów nie muszą wcale ronić łez, a to za sprawą będącego jeszcze w produkcji Star Citizen, które mimo statusu alfa prezentuje się doskonale! Na dowód mamy niemalże godzinny zapis rozgrywki z wersji alfa 3.0, mającej wprowadzić między innymi profesje kupca, doręczyciela towarów, łowcy głów, najemnika i pirata, zaimplementować system proceduralnego generowania powierzchni planet, a także rozszerzyć dotychczasowe uniwersum o system Stanton z planetami Microtech, Crusader, Hurston, Arc Corp i Delamare, dwanaście księżyców oraz ponad trzydzieści kosmicznych stacji.