autor: Paweł Woźniak
Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
Na powrót niektórych kultowych marek czekaliśmy całymi latami. Tylko po to, żeby na końcu poczuć rozczarowanie, złość i żal. Oto dziesięc takich przykładów.
Spis treści
- Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
- Duke Nukem Forever
- Mass Effect: Andromeda
- Homefront: The Revolution
- Crackdown 3
- Tony Hawk’s Pro Skater 5
- Mirror’s Edge Catalyst
- Alone in the Dark
- Quake Champions
- Saints Row
Mirror’s Edge Catalyst
- Data premiery: 7 czerwca 2016 (PC, PS4, XOne)
- Producent: EA DICE / Digital Illusions CE
- Wydawca: Electronic Arts
- Ile czekaliśmy na nową część: około 8 lat
Pierwszy Mirror’s Edge za sprawą oryginalnego pomysłu na rozgrywkę został przyjęty niezwykle dobrze. Trudno więc dziwić się deweloperom, że po latach zdecydowali się na stworzenie kontynuacji tejże gry. Niestety, decyzje podjęte ze względu na zmiany, które przez lata zaszły w branży, sprawiły, iż tytuł ten okazał się nieco odmienny niż wyobrażenia graczy na jego temat.
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie