autor: Paweł Woźniak
Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
Na powrót niektórych kultowych marek czekaliśmy całymi latami. Tylko po to, żeby na końcu poczuć rozczarowanie, złość i żal. Oto dziesięc takich przykładów.
Spis treści
- Nie warto było. 10 gier, na które czekaliśmy latami, żeby się rozczarować
- Duke Nukem Forever
- Mass Effect: Andromeda
- Homefront: The Revolution
- Crackdown 3
- Tony Hawk’s Pro Skater 5
- Mirror’s Edge Catalyst
- Alone in the Dark
- Quake Champions
- Saints Row
Duke Nukem Forever
- Data premiery: 10 czerwca 2011
- Producent: Gearbox Software
- Wydawca: Take 2 Interactive
- Ile czekaliśmy na nową część: 14 lat
Duke Nukem Forever to idealny przykład zmarnowanego potencjału. Po fali popularności serii, która nadeszła po premierze gry Duke Nukem 3D, pojawienie się kontynuacji wydawało się tylko formalnością. Nic więc dziwnego, że chwilę później gracze mogli po raz pierwszy zobaczyć zapowiedź kolejnej odsłony przygód Duke’a. Niestety, produkcja ta cały czas zaliczała przesunięcia premiery, które trwały aż do momentu, gdy deweloperom skończył się budżet. Projekt ten jakiś czas później przejęła firma Gearbox Software, aby po kilkunastu latach gra wreszcie ujrzała światło dzienne. Okazało się jednak, że wydanie Duke Nukem Forever nastąpiło zdecydowanie zbyt późno.
Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie