Ancestors Legacy. Gry maja – najciekawsze premiery i konkurs

Michał Grygorcewicz

Ancestors Legacy

Data premiery: 22 maja

INFORMACJE
  1. Gatunek: RTS
  2. Platforma: PC (w przyszłości też XOne i być może PS4)
  3. Przybliżona cena: ok. 120 zł

Gliwickie studio Destructive Creations trzy lata temu szturmem zdobyło rynek gier wideo, wydając jako swój pierwszy projekt bardzo kontrowersyjną izometryczną strzelankę Hatred. Tytuł nie imponował rozgrywką czy wykonaniem, ale bezkompromisowa brutalność zapewniła mu spory rozgłos, który z kolei przełożył się na solidne wyniki finansowe. Kolejny projekt naszych rodaków, IS Defense, już takiego szumu nie spowodował, choć w odpieraniu fal bojowników Państwa Islamskiego wciąż dało się dopatrzyć stawiania na nośne tematy.

Ancestors Legacy to na tle poprzednich dzieł studia projekt wyjątkowo stonowany, aczkolwiek wciąż zobaczymy w nim sporo przemocy. Jest to dość typowa strategia czasu rzeczywistego, stawiająca sobie za cel realistyczne przedstawienie brutalności średniowiecza. Do wyboru otrzymamy cztery nacje – Słowian, Anglosasów, wikingów oraz Germanów – których poprowadzimy ku chwale i podbojom.

Podczas rozgrywki nie pokierujemy wielkimi armiami, a mniejszymi, wyspecjalizowanymi oddziałami. Kluczem do sukcesu będzie dobór odpowiedniej taktyki, pilnowanie stanu morale naszych jednostek czy dopasowywanie się do sytuacji i ukształtowania terenu. Grę cechować ma niski próg wejścia, a wykorzystanie Unreal Engine’u 4 pozwoli na obserwowanie zmagań z całym ich spektakularnym okrucieństwem.

NASZE PRZEWIDYWANIA:

Tytuł nie zapowiada się szczególnie odkrywczo, ale typowe, klasyczne strategie czasu rzeczywistego wychodzą ostatnio na tyle rzadko, że nie powinno być to poważnym problemem i gra raczej zadowoli fanów gatunku.

Detroit: Become Human

Detroit: Become Human

PC PlayStation

Data wydania: 25 maja 2018

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.3

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

163

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Na którą grę maja czekasz najbardziej?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl