Psychonauts 2. Gry, których zabrakło w 2019 roku

Psychonauts 2

  1. Gatunek: platformówka
  2. Studio: Double Fine Productions
  3. Premiera: 2020
  4. Platformy: PC, PS4, XONE

To miało być już. Od dawna czekaliśmy na to, co zmaluje ekipa Tima Schafera w Psychonauts 2. W końcu na stronie Fig.co wciąż możemy zobaczyć, że planowana data premiery to lipiec 2019 roku... Zresztą na wspomnianej platformie crowdfundingowej w 2016 roku gra zdobyła prawie cztery miliony dolarów wsparcia. Ironia przedsięwzięcia polega na tym, że Double Fine zostało wykupione przez Microsoft. Spokojnie, Psychonauts 2 jednak się ukaże – zarówno w wersji na PC i Xboksa, jak i na PS4. A premiera odbędzie się w bliżej niedookreślonym momencie 2020 roku. Według najnowszych danych.

Dzieło Schafera i pracującej z nim ekipy wariatów to odjechana platformówka, bezpośrednia kontynuacja poprzedniej części. Znów wcielimy się w Razputina, młodego, piekielnie zdolnego telepatę, który dołączył do oddziału tytułowych psychonautów, a akcja nowej gry rozpocznie się tam, gdzie skończyło się VR-owe Psychonauts in the Rhombus of Ruin.

Gdyby Incepcja była psychodeliczną platformówką, prawdopodobnie wyglądałaby właśnie tak. Większość poziomów to ludzkie umysły, w które wnikamy. Możemy więc spodziewać się naprawdę szalonych rozwiązań gameplayowych i wizualnych – oraz fabuły, której szybko nie zapomnimy.

  1. Więcej o grze Psychonauts 2

71

Hubert Sosnowski

Autor: Hubert Sosnowski

Do GRYOnline.pl dołączył w 2017 roku, jako autor tekstów o grach i filmach. Do 2023 roku szef działu filmowego i portalu Filmomaniak.pl. Pisania artykułów uczył się, pracując dla portalu Dzika Banda. Jego teksty publikowano na kawerna.pl, film.onet.pl, zwierciadlo.pl oraz w polskim Playboyu. Opublikował opowiadania w miesięczniku Science Fiction Fantasy i Horror oraz pierwszym tomie Antologii Wolsung. Żyje „kinem środka” i mięsistą rozrywką, ale nie pogardzi ani eksperymentami, ani Szybkimi i wściekłymi. W grach szuka przede wszystkim dobrej historii. Uwielbia Baldur's Gate 2, ale na widok Unreal Tournament, Dooma, czy dobrych wyścigów budzi się w nim dziecko. Rozmiłowany w szopach i thrash-metalu. Od 2012 roku gra i tworzy larpy, zarówno w ramach Białostockiego Klubu Larpowego Żywia, jak i komercyjne przedsięwzięcia w stylu Witcher School.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl