10 wielkich map w grach... na których nie było co robić
Od pewnego czasu popularnością cieszą się gry z otwartym światem, które pozwalają nam eksplorować rozległe mapy w poszukiwaniu kolejnych wyzwań. Są jednak wśród nich takie tytuły, które dużo lepiej wyszłyby na liniowości i bardziej zamkniętej strukturze.
Spis treści
- 10 wielkich map w grach... na których nie było co robić
- Far Cry Primal
- Raven’s Cry
- No Man’s Sky (na początku)
- Metal Gear Solid 5
- Just Cause
- Dragon Age: Inkwizycja
- Mafia III
- Rage 2
- Fuel
Fuel
Ostatnia pozycja na liście to pewien paradoks. Największą siłą Fuela był właśnie ogromny otwarty świat o rozmiarze około 14 400 kilometrów kwadratowych. W 2009 roku robiło to wrażenie, szczególnie że mówimy o całkiem różnorodnym i ładnie wyglądającym terenie. Gdy jednak opadła początkowa ekscytacja, wyszło na wierzch, że twórcy nie mieli zbytnio pomysłu na to, jak zachęcić graczy do odkrywania kolejnych zakamarków mapy.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie