No Man’s Sky (na początku). 10 wielkich map, na których nie było co robić

No Man’s Sky (na początku)

Ewolucja No Man’s Sky z brzydkiego kaczątka do pięknego łabędzia jest bardzo pozytywnym przykładem pracy deweloperów nad aktualizacjami. - 10 największych map w grach... na których nie było co robić - dokument - 2021-08-13
Ewolucja No Man’s Sky z brzydkiego kaczątka do pięknego łabędzia jest bardzo pozytywnym przykładem pracy deweloperów nad aktualizacjami.

No Man’s Sky to zdecydowanie największa pozycja na tej liście. Wynika to z tego, że wiele elementów tego świata jest generowanych proceduralnie i składa się na gigantyczną galaktykę, którą możemy eksplorować niemal bez końca. Na początku ogromnym problemem No Man’s Sky były liczne błędy techniczne oraz wszechobecna pustka – wielki świat gry przytłaczał tym, że praktycznie nie było w nim co robić. Wszelkie aktywności sprowadzały się do latania pomiędzy kolejnymi planetami, okazjonalnego handlu, zbierania surowców oraz dość prostej walki.

Potęga kosmosu, która miała graczy zaciekawić, zwyczajnie ich nudziła, bo w No Man’s Sky nie było niczego, co zachęcałoby do dalszej eksploracji. Co więcej po pewnym czasie proceduralnie generowane planety zaczynały przypominać poprzednie lokacje, więc nawet zapaleni odkrywcy przestrzeni kosmicznej nie mieli już z zabawy większej frajdy.

W tym miejscu warto wspomnieć, że po miażdżącej fali nieprzychylnych komentarzy graczy i recenzentów ekipa Hello Games wzięła się do pracy. Wydano wiele aktualizacji, a kluczowe patche, takie jak Foundations, Next oraz Beyond, niemal całkowicie zmieniły obraz gry. Tytuł ten jest teraz dużo bardziej przyjaznym miejscem dla domorosłych kosmonautów niż wcześniej, oferuje zupełnie nowe linie fabularne oraz mechaniki nieobecne w dniu premiery.

  1. Więcej o grze No Man’s Sky
Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inquisition
PC PlayStation Xbox
Data wydania: 18 listopada 2014
Dragon Age: Inquisition - Encyklopedia Gier
6.8

GRYOnline

7.6

Gracze

7.6

Steam

8.8

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

66

Mikołaj Łaszkiewicz

Autor: Mikołaj Łaszkiewicz

W GRYOnline.pl pracuje od maja 2020 roku. Najpierw był newsmanem w dziale technologii, z czasem zaczął udzielać się w grach i publicystyce, a także redagować oraz nadzorować działanie newsroomu technologicznego. Wcześniej swoimi przemyśleniami na temat gier wideo dzielił się m.in. na różnych grupach tematycznych. Z wykształcenia prawnik. Gra na wszystkim i we wszystko, co widać czasem w recenzjach. Jego ulubioną konsolą jest Nintendo 3DS, co roku gra w nową część serii FIFA i stara się poszerzać gamingowe horyzonty. Uwielbia szeroko pojęty sprzęt komputerowy i rozkręca wszystko, co wpadnie mu w ręce.

Ile godzin zazwyczaj spędzasz w grze z otwartym światem?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl