Wieści ze świata (The Elder Scrolls V: Skyrim, Star Citizen, Night in the Woods) 3/3/15
Dziś piszemy o modyfikacjach do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, postępach zbiórki społecznościowej na rzecz Star Citizen oraz opóźnieniu premiery Night in the Woods. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Promocje Steama
Promocja dnia (do godziny 19:00 w środę, 4.3):
- Train Simulator 2015 – obniżka 85% – 6,30 euro (ok. 26 zł), WWW
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 9.3) – obniżka cen 80 tytułów, WWW
The Elder Scrolls V: Skyrim
Studio Bethesda postanowiło znieść limit rozmiaru modyfikacji do The Elder Scrolls V: Skyrim. Do tej pory mody umieszczane w usłudze Steam Workshop mogły ważyć maksymalnie 100 MB. Zmiana ta wejdzie w życie wraz z z nową aktualizacją kreatora zawartości (patch 1.9.33), która obecnie znajduje się w fazie beta testów. Dodatkowo mody będą pobierane bezpośrednio przez aplikację Steam, a nie podczas rozruchu gry.
Star Citizen
Po raz kolejny (i z całą pewnością nie ostatni) informujemy o wysokości zbiórki społecznościowej na rzecz Star Citizen. Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa zgromadził już ponad 74,5 miliona dolarów, utrzymując niesłabnące tempo 1 miliona na tydzień. Najnowsze wieści z kosmicznego świata „Gwiezdnego Obywatela” można znaleźć w tym miejscu.
Night in the Woods
Premiera Night in the Woods została przesunięta na 2016 rok, jak dowiedział się serwis Eurogamer podczas odbywającego się w tym tygodniu GDC. Ta ciekawie zapowiadająca się nostalgiczna przygodówka powstaje w trzyosobowym studiu Infinite Ammo od blisko 14 miesięcy. Pod koniec 2013 roku projekt osiągnął sukces finansowy na Kickstarterze, otrzymując od fanów czterokrotnie więcej, niż zakładał cel początkowy. Gra ma docelowo trafić na PC i PlayStation 4.
Galeria obrazków
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
- Oceanhorn: Monster of Uncharted Seas
- Braveland Wizard
- Wind of Luck
- League of Angels
- Homeworld Remastered Collection
- Bombshell
- Clockwork
- Starfall Tactics
- Trine 3: The Artifacts of Power
- Heroes & Generals
- Color Guardians
- AIPD
- Dragon's Dogma Online
- Bloodborne
- Far Cry 4: Valley of the Yetis
Galeria filmów
…a także najnowsze filmy z gier:
- LEGO Batman 3: Poza Gotham Pakiet Skład DLC - trailer (PL)
- Bloodborne The Hunt Begins - trailer
- Bombshell zwiastun rozgrywki
- Amplitude trailer
- Umbra trailer
- Mortal Kombat X Mortal Kombat X Mobile - trailer (PL)
- Trine 3: The Artifacts of Power trailer
- Grey Goo trailer (PL)
- Grey Goo dziennik dewelopera - wracamy do podstaw (PL)
- Call of Champions trailer
- Minecraft: Pocket Edition trailer
- Hitman GO zwiastun na premierę
- Motorsport Manager trailer
- Death's Gambit trailer
- Supernova teaser
- Supernova - zwiastun rozgrywki
- Starfall Tactics - zwiastun rozgrywki
- Warhammer 40,000: Dark Nexus Arena - teaser
- Mortal Kombat X - zwiastun fabularny (PL)
- Battlefield Hardline - dziennik dewelopera - fabuła (PL)
- Far Cry 4: Valley of the Yetis - trailer
- PayDay 2 - Crimewave Edition - trailer
- LA Cops - getting the job done
- Zombie Army Trilogy - What is Zombie Army Trilogy
- Blitzkrieg 3 - zwiastun zamkniętej alfy
- Fable Legends - Free to play - trailer
- Final Fantasy XV - Dungeon - gameplay
- Skyforge - zwiastun zamkniętej bety
- Final Fantasy XV - World of Wonder #1
- Final Fantasy Type-0 HD - A New Type of Final Fantasy
- Legacy Quest - trailer

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
typical hater Konsul

No to teraz na steam pojawią się większe mody, w tym te graficzne i fabularne, a upgrade skyrima stanie się powszechniejszy i wygodniejszy, choć trochę zarządzanie modami może leżeć.
zanonimizowany857724 Pretorianin
Co nie zmienia faktu ze steam workshop to nadal śmieć przy takim nexusie (skyrim)... Czemu workshop ssie? bo aktualizuje mody BEZ Pytania i BEZ zgody, nawet nie wiesz kiedy... wychodzi nowa aktualizacja moda do skyrima a że jest mocno zmieniona to wymaga nowego rozpoczęcia gry, a starej wersji ściągnąć już się nie da (jeżeli jest tylko na workshopie) efekt jest taki że cała dotychczasowa gra jest do kosza, bo skyrim jest tak kiepsko zrobiony że NIE MOŻNA usunąć permanentnie z save moda ("clean save" to jeden wielki mit), a to powoduje krasze, błędy i wkurzanie. Druga sprawa czemu workshop ssie - jak autor usunie moda/dostanie bana bo komuś jego mod się nie spodobał, to workshop usuwa tego moda z twojej gry bez twojej wiedzy (automatyczne usunięcie subskrypcji - automatyczne usuniecie moda) - efekt jak w 'punkcie' pierwszym. Idea workshopa jest świetna, ale wykonanie idiotyczne, powinna być blokada w aktualizacji, i samemu wybierasz czy chcesz DANY plik zaktualizować, a jak mod zostanie usunięty/autor bana to znika tylko subskrypcja ale mod na kompie zostaje.
Bezi2598 Legend
Studio Bethesda postanowiło znieść limit rozmiaru modyfikacji do The Elder Scrolls V: Skyrim. Do tej pory mody umieszczane w usłudze Steam Workshop mogły ważyć maksymalnie 100 MB. Zmiana ta wejdzie w życie wraz z z nową aktualizacją kreatora zawartości (patch 1.9.33), która obecnie znajduje się w fazie beta testów. Dodatkowo mody będą pobierane bezpośrednio przez aplikację Steam, a nie podczas rozruchu gry.
LOL
Ktoś w ogóle korzysta z workshopa?
zanonimizowany307509 Legend
Cytat: "bo aktualizuje mody BEZ Pytania i BEZ zgody" -> Nienawidzę to! Nie tylko mody, ale również gry z trybem dla pojedynczy gracz! Pomyślcie, jak to było, gdyby save, spolszczenie i mody przestają działać, jak gry zostaną zaktualizowane... :P Takie przypadki nie raz się zdarzają. Dlatego wolę skorzystać Skyrim DRM-free i mody z Nexus, a nie z STEAM. :P
Dla trybu wielu gracze to mogę jeszcze zrozumieć, ale dla trybu pojedynczy gracz to po prostu masakra...
@Bezi2598 -> Zawsze znajdą tacy, co jeszcze nie pomyśleli, by szukać mody gdzieś indziej poza STEAMu (ModDB, Nexus itd.).