Dziś piszemy o modyfikacjach do gry The Elder Scrolls V: Skyrim, postępach zbiórki społecznościowej na rzecz Star Citizen oraz opóźnieniu premiery Night in the Woods. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
7Promocja dnia (do godziny 19:00 w środę, 4.3):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 9.3) – obniżka cen 80 tytułów, WWW
Studio Bethesda postanowiło znieść limit rozmiaru modyfikacji do The Elder Scrolls V: Skyrim. Do tej pory mody umieszczane w usłudze Steam Workshop mogły ważyć maksymalnie 100 MB. Zmiana ta wejdzie w życie wraz z z nową aktualizacją kreatora zawartości (patch 1.9.33), która obecnie znajduje się w fazie beta testów. Dodatkowo mody będą pobierane bezpośrednio przez aplikację Steam, a nie podczas rozruchu gry.
Po raz kolejny (i z całą pewnością nie ostatni) informujemy o wysokości zbiórki społecznościowej na rzecz Star Citizen. Kosmiczny symulator Chrisa Robertsa zgromadził już ponad 74,5 miliona dolarów, utrzymując niesłabnące tempo 1 miliona na tydzień. Najnowsze wieści z kosmicznego świata „Gwiezdnego Obywatela” można znaleźć w tym miejscu.
Premiera Night in the Woods została przesunięta na 2016 rok, jak dowiedział się serwis Eurogamer podczas odbywającego się w tym tygodniu GDC. Ta ciekawie zapowiadająca się nostalgiczna przygodówka powstaje w trzyosobowym studiu Infinite Ammo od blisko 14 miesięcy. Pod koniec 2013 roku projekt osiągnął sukces finansowy na Kickstarterze, otrzymując od fanów czterokrotnie więcej, niż zakładał cel początkowy. Gra ma docelowo trafić na PC i PlayStation 4.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
GRYOnline
Gracze
Steam