Lords of the Fallen – dziś premiera dodatku Ancient Labyrinth

Lords of the Fallen – niedawno wydane, hardkorowe RPG akcji, doczekało się pierwszego, dużego rozszerzenia. Ancient Labyrinth oferuje m.in. starcia z niespotykanymi przeciwnikami oraz całkowicie nową przygodę, pełną prawdziwych wyzwań.

Luc

W Labiryncie czeka na nas mnóstwo pułapek oraz nowych wyzwań.

Wydane przy współpracy polskiego CI Games i niemieckiego Deck13 Lords of the Fallen okazało się sporym, międzynarodowym sukcesem - w naszej recenzji gra otrzymała dobrą notę 7,5/10, na podobnym poziomie oceniły ją także pozostałe media (średnia na serwisie Metacritic to obecnie 73/100). Z drobnym opóźnieniem, produkcja w kilka miesięcy po premierze doczekała się nareszcie pierwszego, dużego rozszerzenia. DLC zatytułowane Ancient Labyrinth przenosi głównego bohatera do całkowicie nowej lokalizacji – tajemniczej biblioteki będącej jednocześnie gigantycznym, ciągle zmieniającym się labiryntem. Co znajdziemy przemierzając kolejne komnaty i korytarze?

  • Nowych przeciwników, wykorzystujących niespotykane wcześniej taktyki oraz ataki
  • Potężny ekwipunek – dodatkowe wyposażenie, broń oraz pancerze, pozwalające stawić czoła niebezpieczeństwom
  • Poszerzoną linię fabularną, urozmaiconą zapiskami opowiadającymi o świecie gry
  • Nowego, potężnego Lorda do pokonania

Ancient Labyrinth jest dostępny w cenie 7,99 euro (około 33 złote) na Steam oraz w sklepie platformy Xbox One. DLC w PlayStation Network pojawi się jutro, posiadacze pozostałych wersji mogą jednak pobierać rozszerzenie od dzisiaj.

Lords of the Fallen (2014)

Lords of the Fallen (2014)

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 28 października 2014

Informacje o Grze
7.2

GRYOnline

7.3

Gracze

5.8

Steam

6.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-03-09
00:36

Yamai Centurion

Ja grając w tego DLC nie zauważyłem jakiś rażących błędów, które nie pozwoliłyby mi się cieszyć w pełni z rozgrywki. Nie zauważyłem też czegokolwiek co miało by blokować magię czy samą grę. Na pewno rozgrywkę poprawił w dużej mierze patch którego musieliśmy pobrać żeby zagrać w DLC ale dobrze że był ten patch i teraz nie ma opcji żeby gra się wykrzaczyła. Szkoda tylko że jest tak krótki ten dodatek no ale nie można mieć wszystkiego.

Komentarz: Yamai
2015-03-09
15:20

Mitsukai Legend

Mitsukai

błędy z magią? Nie spotkałem się z czymś takim.
Prosty przyklad u Rogue. Atak magiczny, ktory wysyla klona by zadal ciosy. Raz ze czas rzucania to jakies 10 minut. Dwa to fakt ze jesli przeciwnik sie ruszy w wiekszosci przypadkow atak zada 0 obrazen bo nie trafi w hitbox, ktory istnial gdy zaczynalo sie rzucac czar.

Komentarz: Mitsukai
2015-03-09
15:21

NewGravedigger Legend

NewGravedigger

No nie przesadzaj, taka jest forma czarów. Masz też pretensje, że potiona pije się kilka sekund?

Co do ruchu, jeśli postać ruszy się na wprost magii, to obrażenia będą, co jest logiczne.

POtrafię dać przykład o wiele bardziej uciążliwych błędów, niż te.

Komentarz: NewGravedigger
2015-08-02
00:37

slawoj74 Junior

xanthienne w którym etapie gry natrafiłeś na aż takie atrakcje jak strzały przenikające ściany czy zapadająca się podłoga ????bo jakoś gram i nic takiego nie zauważyłem

Komentarz: slawoj74
2015-08-02
00:43

Bezi2598 Legend

Tia i specjalnie się zarejestrowałeś, wykopałeś ten temat i się o to spytałeś? Sio panie od marketingu.

Komentarz: Bezi2598

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl