Wieści ze świata (MGS V: Ground Zeroes, Torment: Tides of Numenera) 25/11/13
Dziś piszemy m.in. o ekskluzywnej zawartości Metal Gear Solid V: Ground Zeroes w wersjach na konsole Microsoftu, systemie walki w Torment: Tides of Numenera, a także dodatkach DLC do gry Space Hulk. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Marcin Skierski
Music Creator 6 Touch
Codzienną akcją promocyjną platformy Steam objęto program Music Creator 6 Touch, który możecie aktualnie nabyć 66% taniej. Obecnie Music Creator 6 Touch kosztuje 16,99 euro (ok. 71 zł). Promocja zakończy się jutro o godzinie 19:00.
Naughty Dog
Corrinne Yu, programistka odpowiedzialna za silnik gry Halo 4, opuściła studio 343 Industries, by znaleźć zatrudnienie w Naughty Dog. W nowym zespole będzie odpowiedzialna za „kodowanie grafiki na PlayStation 4”. Prawdopodobnie weźmie więc udział w pracach m.in. nad nową odsłoną serii Uncharted.
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Firma Microsoft ogłosiła, że gra Metal Gear Solid V: Ground Zeroes w wersjach na Xboksa One oraz Xboksa 360 otrzyma bliżej nieokreśloną ekskluzywną zawartość. Wcześniej ujawniono, że w przypadku edycji na PlayStation 4 i PlayStation 3 mowa o możliwości rozegrania misji o nazwie Déja Vu jako Solid Snake, żywcem przeniesiony z pierwowzoru wydanego na PlayStation i PC. Na razie nie wiadomo, na co mogą liczyć posiadacze konsol Microsoftu.
Space Hulk
W serwisie cyfrowej dystrybucji Steam zadebiutowały dwa dodatki DLC do gry Space Hulk. Rozszerzenia Sword of Halcyon oraz Defilement of Honour oferują po pięć nowych misji. Cena każdego z nich to 4,99 euro (ok. 21 zł).
Torment: Tides of Numenera
Studio inXile Entertainment poprosiło uczestników kickstarterowej zbiórki pieniędzy na produkcję gry Torment: Tides of Numenera o głosowanie w sprawie systemu walki, jaki ma zostać zaimplementowany w wymienionym tytule. Pierwszą opcją są potyczki turowe w stylu Wasteland 2 lub Fallout. Drugą jest system podobny do tego wykorzystanego w Baldur’s Gate, gdzie walki są rozgrywane w czasie rzeczywistym, ale z możliwością włączenia aktywnej pauzy w dowolnym momencie. Głosowanie ma miejsce pod tym adresem (uczestnicy zbiórki muszą się najpierw zalogować).
Galeria obrazków
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
Galeria filmów
…a także najnowsze filmy z gier:
- Drox Operative – trailer
- Drox Operative: Invasion of the Ancients – trailer
- Ace Attorney 5 – trailer #3
- Super Mario 3D World – zwiastun na premierę
- NBA 2K14 – momentous – trailer
- Rise of Venice: Beyond the Sea – trailer
- Killer Instinct – zwiastun na premierę
- Plants vs. Zombies: Garden Warfare – gameplay
- The Banner Saga – rozgrywka z komentarzem twórców – podróż
- S.K.I.L.L.: Special Force 2 – bitwa AirSoftowa
- Assassin’s Creed IV: Black Flag – porównanie ustawień graficznych PC vs Xbox 360
Więcej:Sprzedaż Dragon Ball Z: Kakarot, nowe sterowniki od Nvidii i inne wieści

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Murabura Generał
"Drugą jest system podobny do tego wykorzystanego w Baldur’s Gate, gdzie walki są rozgrywane w czasie rzeczywistym, ale z możliwością włączenia aktywnej pauzy w dowolnym momencie." - najwazniejszym argumentem bylby tu Planescape Torment, poprzednik (moze niewlasciwe slowo ale trudno mi wymyslec cos pasujacego do "duchowego nastepcy" jakim jest Numenera) a niekoniecznie Baldur. jestem za RTWP bo lepiej wspominam RPG wlasnie z tym systemem i to wlasnie na niego zaglosowalem. niestety dla mnie wowczas mala przewage mialo turowe rozwiazanie. RTWP daje swobode i zwieksza dynamizm potyczek. chce isc na zywiol to nie uzywam pauzy, chce rozwiazania taktycznego to jej uzywam kiedy chce wydajac rozkazy, wybierajac cele itp. turowa walka jest mocno schematyczna imo.
DarthNerever Konsul

Jak na tę chwilę w głosowaniu prowadzi system turowy. Sam na niego głosowałem, więc jestem zadowolony. Wydaje mi się bardziej pasować do tego czym nowy Torment ma być, szczególnie, że walk nie będzie dużo i każda prawdopodobnie będzie miała spore znaczenie, w czym bardziej sprawdzi się taktyczne podejście, które lepiej pasuje do walki w turach. Poza tym system Crisis, który ma się znaleźć w grze, bardziej odpowiada do takiego podejścia. No i sami twórcy zdają się woleć tury, co jest wg mnie chyba najważniejszym argumentem. To w końcu ich gra i oni wiedzą najlepiej co się w niej bardziej sprawdzi.
zanonimizowany768165 Legend
Dobrze że tryb turowy prowadzi. Szczerze powiedziawszy nie znoszę trybu walki jak w JA2 Back in Action czy BG/ID - straszny chaos tylko się robi. Nie wiem jak można lubić go ponad tury, gdzie wszystko działa jak w zegarku w porównaniu do pauz.
Potem zagrałem w Temple of Elemental Evil i żałowałem, że tak dobrej walki nie ma w innych grach.
tl;dr
tury ftw, RTwP sux.
Mastyl Legend

A ja konsekwentnie głosuję na moim zdaniem system lepszy...