Kontynuacja Assassin’s Creed musiała powstać, wszak nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka. Pierwsza część sprzedała się w nakładzie 7 milionów egzemplarzy (według nieoficjalnych danych VG Chartz, nieuwzględniających sprzedaży wersji PC), w związku z czym oficjalna zapowiedź nowych przygód Altaira była tylko kwestią czasu.
Kontynuacja Assassin’s Creed musiała powstać, wszak nie zarzyna się kury znoszącej złote jajka. Pierwsza część sprzedała się w nakładzie 7 milionów egzemplarzy (według nieoficjalnych danych VG Chartz, nieuwzględniających sprzedaży wersji PC), w związku z czym oficjalna zapowiedź nowych przygód Altaira była tylko kwestią czasu.
Wreszcie doczekaliśmy się – francuski koncern Ubisoft w ramach konferencji prasowej na temat najnowszego raportu finansowego potwierdził, że trwają prace nad kontynuacją, nie podając jednak żadnej konkretnej daty premiery gry.
Prace nad dwójką są już podobno w dosyć zaawansowanym stadium. Na pierwsze dokładne informacje, ujawniające nam nowości oraz fabułę nowej odsłony przyjdzie nam jednak jeszcze trochę poczekać. Według plotek do debiutu może dojść w okresie świątecznym bądź też przedświątecznym 2009 roku. Oznaczałoby to, że Assassin’s Creed 2 mógłby trafić do sprzedaży niemal w równe dwa lata po premierze części pierwszej. Przypomnijmy, że wydanie kontynuacji zwiastowało nie tylko tajemnicze zakończenie jedynki, ale także wypowiedzi pracowników Ubisoft Montreal, studia odpowiedzialnego za produkcję cyklu.
Jade wróci, będzie sprzedaż... Taki żarcik ;-).
Wracając do raportu finansowego – Ubisoft w pierwszej połowie roku fiskalnego 2009 poprawił oczywiście swoje wyniki finansowe. Zanotował m.in. 31,5% wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Oznacza to, że w sześciomiesięcznym okresie zakończonym 30 września firma wypracowała przychody na poziomie 334,5 milionów euro.
Więcej:Jak wstrzymać konsumpcję towaru w Anno 117? Problem z garum dla cesarza
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.