Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

rynek PC - newsy i ciekawostki (5)

Steam w 2017 roku – okiem serwisu Steam Spy
Steam w 2017 roku – okiem serwisu Steam Spy

Aquma, 5 kwietnia 2018, 16:31

Twórca serwisu Steam Spy – Sergey Galyonkin – podzielił się ze światem obszernym raportem ukazującym działanie platformy Steam w 2017 roku.

Valve odpowiada na zamieszanie wokół Steam Machines
Valve odpowiada na zamieszanie wokół Steam Machines

Movis, 4 kwietnia 2018, 12:58

Pracownik Valve postanowił oficjalnie odpowiedzieć na wczorajsze zwiastuny śmierci platformy Steam Machine. Powód zmian w sklepie Steam okazuje się dość trywialny, ale firma mocno zaznacza, że nie składa broni i dalej dąży do stworzenia „otwartej platformy dla graczy” w oparciu o Linuxa oraz API Vulkan.

Valve po cichu kończy z programem Steam Machine?
Valve po cichu kończy z programem Steam Machine?

Movis, 3 kwietnia 2018, 13:16

Niezbyt udany projekt „komputerowej konsoli” Steam Machine od Valve wydaje się być powoli wycofywany z oficjalnych kanałów platformy dystrybucyjnej Steam. Z witryny zniknęło kilka podstron reklamujących owe urządzenia. Czy to początek końca konsoli Valve, czy sprzątanie przed kolejnym ambitnym pomysłem?

Nvidia przyznaje, że nie nadąża za popytem na karty graficzne
Nvidia przyznaje, że nie nadąża za popytem na karty graficzne

Riddick, 29 marca 2018, 12:51

Prezes Nvidii w niedawnym wywiadzie dla TechCrunch otwarcie przyznał, że producenci układów graficznych mają problem z nadążeniem za popytem, w dużej mierze kreowanym przez kopaczy kryptowalut.

2017 był rekordowym rokiem platformy Steam
2017 był rekordowym rokiem platformy Steam

Karol Ryka, 23 marca 2018, 16:00

Serwis SteamSpy podzielił się na GDC zebranymi danymi nt. Steama w 2017 r. Za wygenerowanie 50% łącznego przychodu platformy w ubiegłym roku odpowiada zaledwie 0,5% oferowanych na niej gier. Był to zarazem najbardziej zyskowny rok w całej historii sklepu - łączny przychód wyniósł 4,3 miliarda dolarów. Zobaczyliśmy też listę najlepiej zarabiających gier - PUBG zdeklasował konkurencję, w tym Wiedźmina 3, który wylądował pięć lokat niżej.

Google zakazuje reklam związanych z kryptowalutami
Google zakazuje reklam związanych z kryptowalutami

AlexB, 15 marca 2018, 11:25

Firma Google ogłosiła, że w czerwcu z każdego z systemów reklamowych z nią powiązanych znikną wszystkie promocje dotyczące rynku kryptowalut. W konsekwencji ceny wirtualnych pieniędzy poleciały w dół. Tyczy się to zwłaszcza Bitcoina, którego wartość spadła do najniższego poziomu w tym miesiącu.

Nvidia Turing – masowa produkcja w Q3 2018. Zainteresowanie ze strony kopaczy kryptowalut spada?
Nvidia Turing – masowa produkcja w Q3 2018. Zainteresowanie ze strony kopaczy kryptowalut spada?

ElMundo, 13 marca 2018, 14:38

Ostatnie tygodnie przynoszą mnóstwo informacji na temat nowych kart graficznych Nvidii. Te najnowsze raczej nie ucieszą wszystkich oczekujących rychłej premiery świeżych układów, ale wiele wskazuje na to, że rynek związany z kryptowalutami zaczyna się kurczyć.

Program partnerski Nvidii – walka o monopol czy zdrowa rywalizacja o klienta?
Program partnerski Nvidii – walka o monopol czy zdrowa rywalizacja o klienta?

ElMundo, 9 marca 2018, 18:24

Do sieci trafiły informacje na temat nowego programu partnerskiego Nvidii, pozwalającego na zacieśnienie współpracy pomiędzy koncernem a producentami sprzętu. Idea budzi spore wątpliwości, ale czy są one uzasadnione?

Raport - dostawy GPU spadają, ale AMD i NVIDIA wcale nie mają powodów do narzekań
Raport - dostawy GPU spadają, ale AMD i NVIDIA wcale nie mają powodów do narzekań

ElMundo, 27 lutego 2018, 11:55

Analitycy z firmy Jon Peddie Research opublikowali raport przedstawiający sytuację na rynku GPU. Informacje w nim zawarte z pewnością zadowolą włodarzy AMD, a ogromne piętno na wynikach branży odcisnęły – a jakże – kryptowaluty.

Nvidia - karty graficzne będą dalej drożeć
Nvidia - karty graficzne będą dalej drożeć

Góral, 24 lutego 2018, 10:22

Firma Nvidia zdradziła przedstawicielowi platformy Massdrop, że nie spodziewa się, aby w najbliższych miesiącach sytuacja na rynku kart graficznych miała ulec zmianie. Niestety musimy liczyć się z kolejnymi podwyżkami cen GPU i problemami z ich dostępnością.

Słaba dostępność kart graficznych napędza sprzedaż laptopów do gier? Tak twierdzi Asus
Słaba dostępność kart graficznych napędza sprzedaż laptopów do gier? Tak twierdzi Asus

ElMundo, 13 lutego 2018, 17:46

Problemy z dostępnością wielu kart graficznych, spowodowane rzecz jasna olbrzymim zainteresowaniem kryptowalutami, nie są tylko i wyłącznie negatywnym zjawiskiem. Z takiego obrotu sprawy cieszy się Asus, który planuje rekordową sprzedaż gamingowych laptopów.

Ubisoft stawia na mikropłatności i ceni pecetowców; Assassin’s Creed Origins dużym sukcesem
Ubisoft stawia na mikropłatności i ceni pecetowców; Assassin’s Creed Origins dużym sukcesem

Aquma, 13 lutego 2018, 14:01

Przygotowany przez firmę Ubisoft raport za trzeci kwartał roku fiskalnego 2018 rzuca trochę światła na trendy na rynku i pośród graczy. Dokument pozwala też przewidzieć kolejne kroki francuskiego giganta - w skrócie: większy nacisk na rynek PC... i mikropłatności.

GDC 2018 - PC najpopularniejszą platformą wśród deweloperów, a lootboksy nigdzie się nie wybierają
GDC 2018 - PC najpopularniejszą platformą wśród deweloperów, a lootboksy nigdzie się nie wybierają

Adrian Werner, 25 stycznia 2018, 13:10

Otrzymaliśmy wyniki tegorocznych ankiet GDC badających preferencje deweloperów. Z odpowiedzi prawie 4 tys. osób wynika, że wzmocniła się pozycja pecetów i konsol, a lekko osłabiła urządzeń mobilnych. Ponadto 11% z respondentów przyznało, że w tworzonej przez nich właśnie grze znajdą się lootboksy.

Zamówienia na chipy do koparek kryptowalut biją wszelkie rekordy
Zamówienia na chipy do koparek kryptowalut biją wszelkie rekordy

AlexB, 22 stycznia 2018, 17:00

Bitmain, chiński producent sprzętu do kopania kryptowalut, bije wszelkie rekordy, jeśli chodzi o liczbę zamówień chipów w fabryce TSMC. Jak zdradził James Wang, analityk w ARK Invest, suma ta przebiła zlecenia od firmy Nvidia.

Kryptowaluty a dostępność kart graficznych - jest tak źle, że interweniuje Nvidia
Kryptowaluty a dostępność kart graficznych - jest tak źle, że interweniuje Nvidia

Adrian Werner, 20 stycznia 2018, 14:49

Firma Nvidia zaapelowała do swoich partnerów produkujących karty grafiki na jej układach, aby bardziej skoncentrowali się na sprzedaży produktów graczom, a nie ludziom kopiącym kryptowaluty.

Ubisoft zachwyca się PC: „Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, o ile lepsze są pecety”
Ubisoft zachwyca się PC: „Coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę, o ile lepsze są pecety”

Aquma, 18 stycznia 2018, 11:06

Ubisoft przygotował specjalny, dwuminutowy film wideo, na którym pracownicy firmy rozpływają się w zachwytach nad… pecetami, jako platformą do gier.

Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów
Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów

Aquma, 17 stycznia 2018, 14:02

Przygotowany przez firmę Digi-Capital raport Games Report Q1 2018 przedstawia bardzo pozytywny obraz przyszłości branży gier. Zgodnie z przewidywaniami analityków, w 2022 roku rynek gier ma być wart przeszło 230 mld dolarów - w dużej mierze dzięki platformie PC.

Robot Cache - nowy konkurent Steama umożliwi odsprzedawanie gier
Robot Cache - nowy konkurent Steama umożliwi odsprzedawanie gier

Góral, 17 stycznia 2018, 09:48

Brian Fargo, szef studia inXile Entertainment, pracuje wraz z innymi osobami nad nową platformą cyfrowej dystrybucji gier wideo. Robot Cache umożliwi m.in. kopanie kryptowaluty i odsprzedawanie zakupionych produkcji.

Nastały ciężkie czasy dla graczy - ceny kart grafiki rosną jak szalone
Nastały ciężkie czasy dla graczy - ceny kart grafiki rosną jak szalone

Góral, 16 stycznia 2018, 12:26

Ceny kart grafiki wystrzeliły niedawno w górę w Stanach Zjednoczonych i to samo zaczyna się dziać w Europie. W niektórych przypadkach koszt zakupu wzrósł o ponad 50%. Winę za taki stan rzeczy ponoszą najpewniej "koparki" kryptowalut.

W 2017 roku na Steamie wydano 7672 gry
W 2017 roku na Steamie wydano 7672 gry

Góral, 11 stycznia 2018, 10:14

Serwis Steam Spy policzył, ile gier wydano w 2017 roku na Steamie. Łącznie do oferty trafiło ponad 7600 produkcji.

100 najbardziej dochodowych gier na Steamie w 2017 roku
100 najbardziej dochodowych gier na Steamie w 2017 roku

Góral, 2 stycznia 2018, 09:59

Początek 2018 roku przyniósł nam jedno z pierwszych zestawień najpopularniejszych gier 2017 roku - Valve opublikowało listę 100 najbardziej dochodowych tytułów na Steamie. Znalazł się wśród nich Wiedźmin 3.

Firma NVIDIA notuje duży wzrost sprzedaży kart graficznych
Firma NVIDIA notuje duży wzrost sprzedaży kart graficznych

godrikus, 21 listopada 2017, 12:00

Trzeci kwartał 2017 roku przyniósł wzrost sprzedaży chipów graficznych firm NVIDIA i AMD. Jednak to pierwsza z firm zanotowała jeden z najlepszych wyników od wielu lat - dostawy wzrosły o niemal 30%.

Akcesoria dla graczy motorem sprzedaży na pecetowym rynku
Akcesoria dla graczy motorem sprzedaży na pecetowym rynku

Vergil, 5 września 2017, 17:59

Firma GfK opublikowała raport dotyczący kondycji pecetowego rynku w pierwszej połowie 2017 roku. Wynika z niego, że akcesoria dla graczy były głównym powodem, dla którego odnotowano na nim mniejsze lub większe wzrosty sprzedaży.

Steam z 67 milionami użytkowników miesięcznie
Steam z 67 milionami użytkowników miesięcznie

Adrian Werner, 6 sierpnia 2017, 12:11

Firma Valve poinformowała, że liczba miesięcznych użytkowników usługi Steam wynosi obecnie ponad 67 mln, a 33 miliony korzystają z niej każdego dnia.

Ustalono opłaty w Steam Direct - 100 dolarów za wydanie gry
Ustalono opłaty w Steam Direct - 100 dolarów za wydanie gry

Góral, 3 czerwca 2017, 11:18

Valve ustaliło opłaty, jakie będą ponosić deweloperzy chcący sprzedawać swoje gry na Steamie. Wystarczy będzie wypełnić prosty wniosek i wpłacić sto dolarów. W ten sposób system Steam Direct zastąpi obecny Greenlight.

Prognozy Newzoo na 2017 r. - gry konsolowe i mobilne w górę, pecety w dół
Prognozy Newzoo na 2017 r. - gry konsolowe i mobilne w górę, pecety w dół

Adrian Werner, 28 kwietnia 2017, 12:28

Firma Newzoo wypuściła nowy raport z przewidywaniami dla światowego rynku gier. Według analityków w 2020 roku połowę przychodów branży generować będą produkcje mobilne. Natomiast w tym roku przypadnie na nie 42%. Na drugim miejscu znajdą się konsole, a pozycję numer trzy zajmą pecety.

Rekordowa sprzedaż sprzętu komputerowego dla graczy w 2016 roku
Rekordowa sprzedaż sprzętu komputerowego dla graczy w 2016 roku

Arantasar, 21 stycznia 2017, 15:55

Firma konsultingowa JPR opublikowała raport, z którego wynika, że w 2016 roku sprzedaż sprzętu komputerowego przeznaczonego dla graczy wygenerowała ponad 30 miliardów dolarów przychodu. Najbardziej dochodowe okazały się produkty z najwyższej półki cenowej, odpowiedzialne za 43% całkowitej kwoty. Prognozy przewidują dalszy rozwój branży.

Podsumowanie roku 2016 na Steamie według serwisu Steam Spy
Podsumowanie roku 2016 na Steamie według serwisu Steam Spy

Arantasar, 6 stycznia 2017, 12:50

Serwis Steam Spy opublikował swoje szacunkowe dane dotyczące sprzedaży gier na Steamie w 2016 roku. Według wyliczeń portalu najbardziej dochodowym tytułem ostatnich dwunastu miesięcy była najnowsza odsłona serii Civilization. Zaskakująco dobrze radziła sobie także niezależna produkcja Erica Barone’a – Stardew Valley.

Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych
Wyniki cyfrowego rynku gier w 2016 r. - dominacja produkcji mobilnych i pecetowych

Adrian Werner, 22 grudnia 2016, 11:50

Firma SuperData Research opublikowała podsumowanie wyników cyfrowej części rynku gier za jedenaście pierwszych miesięcy tego roku. Największe przychody dały produkcje mobilne, a tuż za nimi znalazły się tytuły pecetowe. Poznaliśmy również dane o sprzedaży urządzeń do wirtualnej rzeczywistości.

Ogromny wzrost liczby nowych gier na Steamie. Wyciekła data rozpoczęcia zimowej wyprzedaży Steam
Ogromny wzrost liczby nowych gier na Steamie. Wyciekła data rozpoczęcia zimowej wyprzedaży Steam

Entelarmer, 1 grudnia 2016, 19:05

Strona Steam Spy doniosła, że gry wydane w tym roku stanowią 38% wszystkich produkcji dostępnych na platformie firmy Valve. W sieci znalazły się też pogłoski na temat zimowej wyprzedaży Steam, która ma rozpocząć się 22 grudnia.

Facebook Gameroom – społecznościowy gigant ruszył z platformą dla gier
Facebook Gameroom – społecznościowy gigant ruszył z platformą dla gier

Draug, 20 października 2016, 14:30

Facebook uruchomił zapowiedzianą jakiś czas temu platformę dla gier – Gameroom. Na razie dostępne są na niej głównie proste gry free-to-play (zwłaszcza z przeglądarek i urządzeń mobilnych), a ona sama nie oferuje zbyt wielu funkcji.

Facebook zapowiada nową platformę gamingową na PC; współpraca z Unity
Facebook zapowiada nową platformę gamingową na PC; współpraca z Unity

Yossarian, 19 sierpnia 2016, 11:36

Z ogłoszenia opublikowanego przez Facebook dowiadujemy się, że firma łączy siły z Unity w celu dostarczenia elektronicznej platformy gamingowej dla PC i odbudowania swojej pozycji na rynku gier przeglądarkowych.

Gry pecetowe przyniosą w 2020 roku 42 mld dolarów
Gry pecetowe przyniosą w 2020 roku 42 mld dolarów

Adrian Werner, 3 sierpnia 2016, 13:08

Firma DFC Intelligence opublikowała analizę pecetowego rynku gier i prognozę jego rozwoju do 2020 roku. W skrócie – jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. Przychody rosną w dobrym tempie (głównie dzięki Chinom), komputerowa dystrybucja pudełkowa jest wciąż spychana na margines, a Windows 10 nie oddziałowuje na rynek PC ani dobrze, ani źle.

PC-towy rynek gier sieciowych osiągnie w tym roku wartość 19,8 mld dolarów
PC-towy rynek gier sieciowych osiągnie w tym roku wartość 19,8 mld dolarów

Góral, 10 czerwca 2016, 10:56

Firma SuperData poinformowała w najnowszym raporcie, że wartość PC-towego rynku gier sieciowych (płatnych i free-to-play) w tym roku zbliży się do 20 miliardów dolarów, z czego za 1,8 miliarda dolarów obrotu odpowiadać będzie tylko jedna produkcja - League of Legends.

Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą
Prognoza na 2019 rok – rynek gier wart ponad 100 mld USD, PC czołową platformą

Draug, 16 marca 2016, 11:46

Firma analityczna DFC Intelligence podzieliła się prognozą na najbliższe lata. Napędzany przez PC, rynek gier ma osiągnąć wartość przekraczającą 100 miliardów dolarów do 2019 roku. Motorem tego wzrostu będą jakoby e-sport i wirtualna rzeczywistość.

Crackerzy z 3DM nie będą łamać zabezpieczeń w grach single-player
Crackerzy z 3DM nie będą łamać zabezpieczeń w grach single-player

Góral, 7 lutego 2016, 11:11

Słynna chińska grupa crakerska 3DM postanowiła zaprzestać łamania zabezpieczeń w grach single-player. W ciągu roku chcą sprawdzić, czy wpłynie to jakoś na wzrost sprzedaży produkcji na komputerach PC.

Electronic Arts postara się naprawić swoją reputację wśród graczy PC
Electronic Arts postara się naprawić swoją reputację wśród graczy PC

Jakub Mirowski, 30 stycznia 2016, 14:37

Peter O'Reilly z Electronic Arts zapowiedział, że firma spróbuje odzyskać nadszarpnięte zaufanie graczy PC-towych. Głównym elementem tej polityki ma być platforma Origin.

W zeszłym roku wydaliśmy 61 miliardów dolarów w dystrybucji cyfrowej

Arantasar, 27 stycznia 2016, 16:46

Padł rekord światowej sprzedaży gier w dystrybucji cyfrowej – w zeszłym roku użytkownicy wydali w ten sposób 61 miliardów dolarów. Największą popularnością cieszyły się produkcje pecetowe (z League of Legends na czele), ale tylko nieznacznie wyprzedzając tytuły mobilne (tutaj królowało Clash of Clans). Z kolei gry przeznaczone na konsole zanotowały duży wzrost.

Tendencja spadkowa utrzymana – sprzedaż pecetów wciąż maleje
Tendencja spadkowa utrzymana – sprzedaż pecetów wciąż maleje

Norton, 13 stycznia 2016, 17:42

Badania amerykańskiego serwisu IDC dobitnie pokazały, że ludzie kupują coraz mniej komputerów. W roku 2015 sprzedano ponad 10 procent mniej pecetów, niż w miało to miejsce w 2014 r.

Steam Controller, Steam Link i Steam Machines zadebiutowały na rynku
Steam Controller, Steam Link i Steam Machines zadebiutowały na rynku

Góral, 11 listopada 2015, 10:44

Wczoraj odbyła się oficjalna premiera pada Steam Controller, urządzenia do strumieniowania obrazu Steam Link i komputerów Steam Machines. Z tej okazji w sklepie Steam rozpoczęła się promocja na rozmaite produkcje.

Wartość cyfrowej sprzedaży gier wyniosła we wrześniu 5,4 mld USD
Wartość cyfrowej sprzedaży gier wyniosła we wrześniu 5,4 mld USD

Renox, 23 października 2015, 13:50

Serwis analityczny SuperData opublikował interesujące informacje dotyczące kondycji rynku cyfrowej dystrybucji gier na świecie we wrześniu tego roku. Okazuje się, że wartość sprzedanych gier za pośrednictwem sieci wyniosła w zeszłym miesiącu 5,4 miliarda dolarów, czyli o 11 procent więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim.

Rynek growego sprzętu komputerowego przyniósł w ubiegłym roku 21,5 miliarda dolarów przychodu
Rynek growego sprzętu komputerowego przyniósł w ubiegłym roku 21,5 miliarda dolarów przychodu

Ender, 10 września 2015, 18:00

Według firmy badawczej Jon Peddie Research, w ubiegłym roku światowy rynek sprzętu komputerowego dla graczy przyniósł ponad 21,5 miliarda dolarów przychodu, a więc dwa razy więcej niż cały sektor konsolowy w tym samym czasie.

4 na 5 graczy wybiera grafikę Nvidii – AMD coraz bardziej w tyle
4 na 5 graczy wybiera grafikę Nvidii – AMD coraz bardziej w tyle

Bard, 19 sierpnia 2015, 16:19

Niezależna organizacja badająca rynek komputerów, Mercury Research, opublikowała nowe dane dotyczące popularności kart grafiki Nvidii oraz AMD wśród graczy. Według nich, AMD zostaje coraz wyraźniej wypierane przez Nvidię.

Activision Blizzard zanotowało świetny II kwartał 2015 roku
Activision Blizzard zanotowało świetny II kwartał 2015 roku

Góral, 5 sierpnia 2015, 09:01

Poznaliśmy wyniki finansowe firmy Activision Blizzard za II kwartał fiskalny 2015 roku. Koncern zanotował ponad miliard dolarów przychodu (z czego aż 55% pochodzi z cyfrowej dystrybucji) i 212 milionów dolarów zysku.

PC-ty jedną z najbardziej dochodowych platform dla Electronic Arts
PC-ty jedną z najbardziej dochodowych platform dla Electronic Arts

Góral, 3 sierpnia 2015, 11:25

W ostatnim raporcie finansowym firmy Electronic Arts zamieszczono procentowe zestawienie platform sprzętowych, na których wydawca notuje największe przychody. Z opublikowanych danych wynika, że jedną z najbardziej dochodowych dla EA są PC-ty.

Steam zarobił w ubiegłym roku 1,5 miliarda dolarów
Steam zarobił w ubiegłym roku 1,5 miliarda dolarów

Medium, 27 lipca 2015, 16:05

Cyfrowy sklep Steam przyniósł w ubiegłym roku 1,5 miliarda dolarów. 730 milionów to przychód Valve, który firma zawdzięcza swoim autorskim produkcjom (DOTA 2, Counter-Strike: Global Offensive czy Team Fortress 2) oraz prowizji od sprzedaży gier zewnętrznych deweloperów.

Fallout Shelter zarobiło 5,1 mln dolarów w dwa tygodnie
Fallout Shelter zarobiło 5,1 mln dolarów w dwa tygodnie

Renox, 17 lipca 2015, 10:32

Serwis SuperData opublikował interesujące informacje na temat rynku cyfrowej sprzedaży w Stanach Zjednoczonych w czerwcu tego roku. Okres ten okazał się niewątpliwie bardzo lukratywny dla Bethesdy Softworks, chociażby ze względu na mobilne Fallout Shelter, które zarobiło ponad 5 milionów dolarów w ciągu zaledwie dwóch tygodni.

GDC - europejscy deweloperzy gier najchętniej wybierają PC
GDC - europejscy deweloperzy gier najchętniej wybierają PC

Renox, 2 lipca 2015, 13:10

Najnowsze badanie rynku przeprowadzone przez organizatorów Game Developers Conference przyniosło ze sobą sporo interesujących informacji. Wśród 250 europejskich deweloperów, którzy wypełnili stosowną ankietę, 62 procent pracuje nad pecetową produkcją, podczas gdy 23 i 20 procent z nich zamierza wydać swoje gry na odpowiednio PlayStation 4 i Xbox One. Szczegółowo opisane wyniki znajdziecie w rozwinięciu.

Najpopularniejsze gry na PC w maju – Wiedźmin 3 (prawie) rządzi!
Najpopularniejsze gry na PC w maju – Wiedźmin 3 (prawie) rządzi!

luckie, 12 czerwca 2015, 12:41

Firma Newzoo opublikowała raport dotyczący najpopularniejszych gier PC w maju. Mimo że Wiedźmin 3: Dziki Gon ukazał się w drugiej połowie miesiąca uplasował się wysoko, bo na 21 miejscu.

Steam – droższe gry sprzedają się lepiej niż tanie?
Steam – droższe gry sprzedają się lepiej niż tanie?

Arantasar, 7 czerwca 2015, 16:01

Z wykresu zaprezentowanego przez serwis Steamspy wynika, że na platformie Steam najlepiej sprzedają się gry z wyższych półek cenowych. Podczas gdy w serwisie najwięcej jest tytułów lokujących się w przedziale 8 – 9,99 dolarów, ich średnia sprzedaż jest ponad trzy razy mniejsza niż średnia sprzedaż produkcji kosztujących od 50 do 69,99 dolarów, stanowiących niecały procent oferty.