Filmik trwa jedenaście minut i pokazuje zupełnie inny fragment kampanii niż prezentacja wyświetlona podczas konferencji firmy Square Enix. O ile tamten materiał stawiał na skradankową rozgrywkę w dżungli, tak nowy zapis rozgrywki koncentruje się na eksploracji jaskiń.

Jak co roku, po zakończeniu wszystkich konferencji wydawców i producentów konsol ruszyły właściwe targi E3, a wraz z nimi zostaliśmy zalani obszernymi materiałami wideo z nadchodzących projektów. Jednym ze szczególnie godnych uwagi jest zapis rozgrywki z Shadow of the Tomb Raider, czyli kolejnej odsłony przygód Lary Croft.
W sieci pojawił się obszerny zapis rozgrywki Shadow of the Tomb Raider. O ile poprzednie materiały z E3 2018 koncentrowały się na skradankowej rozgrywce w dżungli, tak ten pokazuje eksplorację jaskiń.
W Shadow of the Tomb Raider Lara będzie znacznie bardziej doświadczoną poszukiwaczką przygód niż w poprzednich częściach i znajdzie to odbicie w mechanizmach rozgrywki. Przykładowo, wcześniej, podczas wspinaczki, aby zejść w dół musieliśmy albo znaleźć odpowiednią ścieżkę, albo zacząć spadać, aby w odpowiednim momencie znowu złapać się skały. Tym razem będziemy mogli po prostu wykorzystać linę, aby spokojnie się opuścić. Bohaterka ma być w stanie również na krótkich dystansach biegać po ścianach. Wreszcie otrzymamy także opcję pływania.
Ulepszenia czekają również mechanikę skradankową. W poprzednich dwóch odsłonach jeśli zostaliśmy wykryci, to przeciwnicy w okolicy już na zawsze pozostawali w trybie agresywnym i wiedzieli, gdzie przebywa Lara. W Shadow of the Tomb Raider będziemy mogli zgubić pościg (np. ukrywając się na drzewie) i po pewnym czasie wrogowie przestaną nas szukać.
Przypomnijmy, że Shadow of the Tomb Raider zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra ma trafić do sprzedaży 14 września tego roku, równocześnie na wszystkie trzy platformy sprzętowe.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
15

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.