Już po raz piąty w warszawskiej Piwnicy pod Harendą firma Licomp Empik Multimedia przygotowała imprezę premierową związaną z serią Call of Duty.
Michał Bobrowski
Już po raz piąty w warszawskiej Piwnicy pod Harendą firma Licomp Empik Multimedia przygotowała imprezę premierową związaną z serią Call of Duty. Prowadzący część oficjalną Maciej Turski nie bez powodu nie krył zadowolenia – „Co najważniejsze z punktu widzenia Lema – Modern Warfare 2 jest trzecią grą z serii Call of Duty, która ukazała się dokładnie w dniu premiery światowej co w przypadku gier wydawanych przez niezależnych dystrybutorów wciąż jeszcze nie jest w Polsce regułą”.
Zaproszeni goście mogli nie tylko na miejscu zapoznać się z samą grą, lecz również, a może należałoby odnotować – przede wszystkim – przy suto zastawionym stole i dobrze zaopatrzonym barze zabawić się do białego rana m.in. w towarzystwie uroczych tancerek samby.
Jednak z informacyjnego punktu widzenia, najważniejszą ciekawostką jest to, że przy tej okazji firma Licomp Empik Multimedia podzieliła się z obecnymi dokładnymi wynikami sprzedaży w Polsce wszystkich dotychczasowych części Call of Duty. I tak:
Łączna sprzedaż wszystkich gier z serii Call of Duty (a więc zapewne również z pominiętymi powyżej Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty: Finest Hour oraz Call of Duty: Roads to Victory) osiągnęła poziom 395 034 egzemplarzy
Jak na tym tle wypadnie sprzedaż w Polsce nowego Call of Duty: Modern Warfare 2? Maciej Turski już wczoraj zaprosił gości na kolejną imprezę za rok, kiedy poda dokładne liczby. Nie zdziwię się jednak, jak bazując chociażby na poziomie zainteresowania zakupem tej gry w Sklepie GRY-OnLine znacznie wcześniej pojawią wyniki, którymi LEM będzie się chciał publicznie pochwalić.
GRYOnline
Gracze
Steam
0