Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 listopada 2009, 15:56

autor: Michał Bobrowski

Seria Call of Duty w Polsce - dokładne wyniki sprzedaży poszczególnych części

Już po raz piąty w warszawskiej Piwnicy pod Harendą firma Licomp Empik Multimedia przygotowała imprezę premierową związaną z serią Call of Duty.

Już po raz piąty w warszawskiej Piwnicy pod Harendą firma Licomp Empik Multimedia przygotowała imprezę premierową związaną z serią Call of Duty. Prowadzący część oficjalną Maciej Turski nie bez powodu nie krył zadowolenia – „Co najważniejsze z punktu widzenia Lema – Modern Warfare 2 jest trzecią grą z serii Call of Duty, która ukazała się dokładnie w dniu premiery światowej co w przypadku gier wydawanych przez niezależnych dystrybutorów wciąż jeszcze nie jest w Polsce regułą”.

Zaproszeni goście mogli nie tylko na miejscu zapoznać się z samą grą, lecz również, a może należałoby odnotować – przede wszystkim – przy suto zastawionym stole i dobrze zaopatrzonym barze zabawić się do białego rana m.in. w towarzystwie uroczych tancerek samby.

Jednak z informacyjnego punktu widzenia, najważniejszą ciekawostką jest to, że przy tej okazji firma Licomp Empik Multimedia podzieliła się z obecnymi dokładnymi wynikami sprzedaży w Polsce wszystkich dotychczasowych części Call of Duty. I tak:

  • „Pierwszy” Call of Duty oraz Call of Duty: United Offensive we wszystkich dotychczasowych wydaniach (a więc również wraz z tzw. Call of Duty: Złota Edycja) sprzedał się w ilości 85 034 egzemplarzy
  • Call of Duty 2 znalazło 75 415 nabywców
  • Call of Duty 3 (gra wydana tylko na konsole) trafiła do 13 692 polskich graczy
  • Rekordowe (jak na razie) Call of Duty 4: Modern Warfare osiągnęło do tej pory poziom 130 379 sprzedanych egzemplarzy
  • Wreszcie – Call of Duty: World at War w ciągu roku znalazło 62 112 nabywców.

Łączna sprzedaż wszystkich gier z serii Call of Duty (a więc zapewne również z pominiętymi powyżej Call of Duty 2: Big Red One, Call of Duty: Finest Hour oraz Call of Duty: Roads to Victory) osiągnęła poziom 395 034 egzemplarzy

Jak na tym tle wypadnie sprzedaż w Polsce nowego Call of Duty: Modern Warfare 2? Maciej Turski już wczoraj zaprosił gości na kolejną imprezę za rok, kiedy poda dokładne liczby. Nie zdziwię się jednak, jak bazując chociażby na poziomie zainteresowania zakupem tej gry w Sklepie GRY-OnLine znacznie wcześniej pojawią wyniki, którymi LEM będzie się chciał publicznie pochwalić.

gry