Rozdano nagrody Game Developers Choice 2010 oraz Independent Games Festival

Wczoraj w San Francisco po raz dziesiąty rozdano prestiżowe nagrody twórców gier – Game Developer Choice Awards 2010. Podobnie jak w roku ubiegłym wydarzeniu towarzyszyło także ogłoszenie laureatów konkursu gier niezależnych – Independent Games Festival Awards 2010. Tym razem zdaniem głosujących bezkonkurencyjna okazała się gra Uncharted 2: Among Thieves.

Anna Karpińska

Wczoraj w San Francisco po raz dziesiąty rozdano prestiżowe nagrody twórców gier – Game Developer Choice Awards 2010. Podobnie jak w roku ubiegłym wydarzeniu towarzyszyło także ogłoszenie laureatów konkursu gier niezależnych – Independent Games Festival Awards 2010. Tym razem zdaniem głosujących bezkonkurencyjna okazała się gra Uncharted 2: Among Thieves.

Rozdano nagrody Game Developers Choice 2010 oraz Independent Games Festival - ilustracja #1

Game Developer Choice Awards 2010

Dziesiąta edycja nagród GDA upłynęła pod znakiem innowacji, bowiem po raz pierwszy w historii konkursu laureaci wybierani byli za pośrednictwem specjalnej sieci ICAN. W głosowaniu udział wzięło pięciuset uznanych twórców z różnych dziedzin przemysłu gier, którzy głosowali na swoich faworytów w dziesięciu kategoriach.

W tym roku bezkonkurencyjna okazała się gra Uncharted 2: Among Thieves , która zwyciężyła w pięciu kategoriach, w tym otrzymała tytuł gry roku pokonując takich konkurentów jak: Dragon Age: Początek, Assassin's Creed II oraz Call Of Duty: Modern Warfare 2. Poniżej pełna lista zwycięzców.

Wyróżnienia specjalne:

  • Całokształt: Zostanie ogłoszone w późniejszym terminie
  • Nagroda pionierska (Pioneer Award): Gabe Newell
  • Nagroda Ambasadora (przyznawana za promowanie i rozwijanie przemysłu gier): Jerry Holkins, Mike Krahulik i Robert Khoo
Rozdano nagrody Game Developers Choice 2010 oraz Independent Games Festival - ilustracja #2

Independent Games Festival Awards 2010

Wręczeniu branżowych nagród GDA towarzyszyła dwunasta edycja konkursu Independent Games Festival Awards. W tym roku główną nagrodę im. Seumusa McNally'ego (przedwcześnie zmarły twórca gier niezależnych) przyznano grze Monaco. Dwa wyróżnienia zdobyła także Limbo, którą doceniono za grafikę i techniczną stronę projektu.

Warto w tym miejscu przypomnieć, że w tegorocznej edycji konkursu IGF pojawił się także polski akcent. W dwóch kategoriach (nagroda główna i najlepsza grafika) nominowany był nasz rodak Krystian Majewski - autor gry Trauma. Poniżej pełna lista laureatów:

  • Nagroda im. Seumusa McNally'ego: Monaco (Pocketwatch Games)
  • Najlepsza grafika: Limbo (Playdead)
  • Najlepszy design: Monaco (Pocketwatch Games)
  • Najlepsze udźwiękowienie: Closure (Closure Team)
  • Najlepsze programowanie: Limbo (Playdead)
  • Nagroda Nuovo: Tuning (Cactus)
  • Nagroda Direct to Drive: Max & The Magic Marker
  • Nagroda publiczności: Heroes of Newerth
Batman: Arkham Asylum

Batman: Arkham Asylum

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 25 sierpnia 2009

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.7

Gracze

9.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Nowe informacje o następnej części Deus Ex

Następny
Nowe informacje o następnej części Deus Ex

Sequel Red Faction: Guerrilla w marcu 2011 roku

Poprzedni
Sequel Red Faction: Guerrilla w marcu 2011 roku

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl