Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 czerwca 2011, 11:12

autor: Adrian Werner

Producent akcesoriów Mad Catz bierze się za tworzenie symulatorów

Znana z produkcji akcesoriów firma Mad Catz ogłosiła, że zamierza zająć się również tworzeniem gier. Jej pierwsze wewnętrzne studio skoncentruje się na symulatorach MMO.

Znana z produkcji akcesoriów firma Mad Catz ogłosiła, że zamierza zająć się również tworzeniem gier. Jej pierwsze wewnętrzne studio skoncentruje się na symulatorach MMO.

Producent akcesoriów Mad Catz bierze się za tworzenie symulatorów - ilustracja #1

Mad Catz chce dać nam więcej powodów do zakupu takich akcesoriów jak joystick X-65F Combat Control System.

Zespół deweloperski otrzymał nazwę ThunderHawk Studios. Pracuje on obecnie nad całą serią gier, które połączą realizm symulacji lotu z sieciową naturą MMO. Na razie nie ujawniono żadnych konkretów na temat tych tytułów. Wiemy jedynie, że pierwszy z nich wystartuje w przyszłym roku. Podejrzewamy jednak, że sporo z tych produkcji będzie ze sobą kompatybilna i umożliwi latanie na tych samych serwerach. Podobne rozwiązanie stosowane jest w serii Digital Combat Simulator. Zarówno Black Shark, jak i A-10C Warthog są samodzielnymi produktami, ale jednocześnie ich posiadacze mogą bawić się wspólnie.

Postawienie na symulatory na sens, ponieważ jedną z marek będących własnością Mad Catz jest Saitek. Nazwa ta jest doskonale znana wszystkim miłośnikom tego gatunku. Opatrzone jej logiem joysticki, panele sterowania oraz inne akcesoria powszechnie uznawane są za jedne z najlepszych na rynku.

Każdy, kto śledzi tę kategorię gier wie, że nie cieszy się ona obecnie taką popularnością jak w latach 90-tych. Ostatnio, dzięki zaangażowaniu niezależnych deweloperów sytuacja uległa zdecydowanej poprawie, ale symulacje to dzisiaj wciąż nisza. Poprzez zabranie się za tworzenie własnych gier Mad Catz nie tylko da klientom więcej powodów do kupowania akcesoriów, ale dzięki aspektowi MMO na szansę zapewnić sobie dodatkowe, stałe źródło dochodów.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej