Data wydania: 21 lutego 2011
Symulator amerykańskiego samolotu A-10C Warthog, wyróżniający się bardzo wysokim poziomem realizmu. Jako pilot myśliwca przyjdzie nam walczyć w konfliktach zbrojnych w rejonie Morza Czarnego. Gra posiada dokładnie odwzorowaną fizykę lotu, uwzględnia skomplikowaną specyfikację maszyn, a także prezentuje się okazale od strony audio-wizualnej. Do naszej dyspozycji został oddany również edytor misji.
Gracze
Digital Combat Simulator: A-10C Warthog to gra w bezkompromisowy sposób symulująca działanie tytułowego samolotu bojowego. Jest to kolejna produkcja autorstwa rosyjskiego studia Eagle Dynamics, znanego z tytułów takich jak Lock On: Modern Air Combat, Digital Combat Simulator: Black Shark oraz seria Flanker.
Gra pozwala zasiąść za sterami samolotu A-10C czyli ulepszonej wersji legendarnego A-10A znanego głównie pod nazwą kodową Warthog (czyli Guziec). Jest to jednomiejscowy, bardzo odporny na uszkodzenia i napędzany dwoma silnikami turbowentylatorowymi samolot szturmowy przeznaczony do niszczenia czołgów, pojazdów opancerzonych i innych celów naziemnych. Akcja gry toczy się w okolicy Morza czarnego i w porównaniu do Black Shark mapa ta została wyraźnie rozszerzona, tak by obejmować również Tbilisi, południową Osetię oraz tereny północnej Rosji.
Digital Combat Simulator: A-10C Warthog to stuprocentowy symulator, którego autorzy nie zawracali sobie głowy niczym poza osiągnięciem maksymalnego realizmu. Fizyka lotu została drobiazgowo opracowana w oparciu o najnowsze dane aerodynamiczne, a każdy system samolotu odtworzono zgodnie z rzeczywistością. Dodatkową atrakcją jest w pełni interaktywny kokpit, za pomocą którego możemy kontrolować Warthoga w ten sam sposób, co prawdziwi piloci. Gra wymaga poświęcenia masy czasu na nauczenie się podstaw sterowania, choć jednocześnie autorzy przygotowali bardzo rozbudowane misje treningowe, które w łagodny sposób zaznajamiają z podstawami pilotażu.
Symulator korzysta z tego samego silnika graficznego co Black Shark, jednak w porównaniu z tym tytułem dokonano wielu ulepszeń. Rozdzielczość tekstur została zwiększona, samoloty zyskały dodatkowe detale, a teren wypełniony jest większą ilością obiektów. Zabawę przedłuża dołączony do gry rozbudowany edytor pozwalający ma tworzenie własnych misji oraz kampanii.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Z materiału magazynu TIME dowiedzieliśmy się, że gra Digital Combat Simulator wykorzystywana jest w szkoleniu ukraińskich pilotów.
gry
Adrian Werner
20 sierpnia 2022
Mamy bardzo dobre wieści dla miłośników symulatorów. Studio Eagle Dynamics zapowiedziało właśnie grę Digital Combat Simulator: P-51D Mustang.
gry
Adrian Werner
22 stycznia 2012
Firmy The Fighter Collection i Eagle Dynamics wypuściły najnowszą odsłonę Digital Combat Simulator, opatrzoną podtytułem A-10C Warthog. To druga produkcja z serii, w której twórcy skupiają się na nowoczesnych jednostkach powietrznych. Producent przekonuje, że fani symulatorów dostali najbardziej realistyczną pozycję na rynku.
gry
Szymon Liebert
22 lutego 2011
Popularne pliki do pobrania do gry Digital Combat Simulator: A-10C Warthog.
patch Digital Combat Simulator: A-10C Warthog - v.1.1.0.7 - v.1.1.0.8 - 6 czerwca 2011
patch Digital Combat Simulator: A-10C Warthog - v.1.1.1.0 - v.1.1.1.1 - 20 grudnia 2011
patch Digital Combat Simulator: A-10C Warthog - v.1.1.0.9 - v.1.1.1.0 - 14 listopada 2011
patch Digital Combat Simulator: A-10C Warthog - v.1.1.0.8 - v.1.1.0.9 - 25 lipca 2011
patch Digital Combat Simulator: A-10C Warthog - v.1.1.0.6 - v.1.1.0.7 - 7 kwietnia 2011
patch Digital Combat Simulator: A-10C Warthog - v.1.1.0.6 - 9 marca 2011
Wymagania sprzętowe gry Digital Combat Simulator: A-10C Warthog:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepszy), 6 GB HDD, Windows XP/Vista/7, łącze internetowe.
Średnie Oceny:
Średnia z 343 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
kajter Centurion
@leaven, tak - mozesz dowolnie zedytowac format labeli opisujacych wszystkie pojazdy w grze i uzaleznic to rowniez od odległości. Jest to opisane w manualu przy opisie opcji gry "gameplay". Z pamieci powiem, ze trzeba edytowac jeden z plikow konfiguracyjnych w katalogu gry /Config/view (dokladniej: najpierw skopiowac do katalogu uzytkownika i potem edytowac - jest to opisane w pliku readme umieszczonym w tym samym miejscu na dysku). Zmienilem sobie na proste "X" i tak jest o wiele lepiej !
Swoją drogą to nie mam pojęcia jak wy widzicie te obiekty bez zadnych labeli. Tzn jak sie juz je ma przed nosem i blisko - to tak, mozna. Ale z odległości kilku kilometrów, z duzej wysokosci???
PS. Post na forum byl z 2014 ale moze komus sie przyda info, to podałem...
seba999PL Legionista
hetrix22... Mam nadzieje, że po latach przerzuciłeś sie na simsy. Wiekszego idioty to ze swieca szukac trzeba. Jak ktoś bedzie uważał sie za mega idiote to miej swiadomosć, że bijesz go na łeb i szyje.
leaven Konsul
Czy przy zainstalowanych dwóch monitorach można tę mapę taktyczną (F10) ustawić sobie na stałe na jednym?
rottensun Konsul
moim zaniem granie z tymi "podswietleniami" jak to nazywasz czyli labels to gwalt na tej grze... dostrzezenie wroga z wysokosci jak najbardziej jest mozliwe bez tego pozatym jest ekstytujace i wprowadza element zaskoczenia ze pomine juz realizm - o to chodzi w tej grze zeby samemu dostrzec wroga i np skupic sie na czolgi ne dostrzegajac wyrzutni SAM ukrytej - na tym polega ukrok tej gry a pewnym ulatwieniem w szukaniu celow moze byc sama mapa - punk kontrolny z akcja to oczywiste ze beda tam jednostki wroga i wtedy nalezy wlaczyc logiczne myslenie i zastanawiac sie hjak moga byc rozlozone - ochrona AAA na wzgorzach albo miedzy budynkami itp na tm polega urok tej gry koniecznie zacznij grac bez tych podpisow i doswiadczysz niesamowitych wrazen ktore sa esensja tej gry
leaven Konsul
I jeszcze jedno: czy jest możliwe naprowadzanie na wrogie zgrupowania lądowe? Z tego co się orientuję AWACS raportuje tylko o obecności wrogich samolotów.