Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 maja 2011, 08:21

autor: Szymon Liebert

Pecetowi fani Call of Duty: Black Ops wkrótce dostaną drugi pakiet map

Drugi dodatek do Call of Duty: Black Ops zostanie wydany na pecetach 2 czerwca. Pakiet Escalation zawiera cztery nowe mapy do standardowych trybów rozgrywki wieloosobowej oraz jedną arenę dedykowaną walce z zombie, na której zagramy takimi postaciami jak George Romero (reżyser kultowej Nocy żywych trupów), czy Danny Trejo (aktor znany z Maczety).

Drugi dodatek do Call of Duty: Black Ops zostanie wydany na pecetach 2 czerwca. Pakiet Escalation zawiera cztery nowe mapy do standardowych trybów rozgrywki wieloosobowej oraz jedną arenę dedykowaną walce z zombie, na której zagramy takimi postaciami jak George Romero (reżyser kultowej Nocy żywych trupów), czy Danny Trejo (aktor znany z Maczety).

Najnowsze DLC do Black Ops jest na razie dostępne tylko na Xboksie 360, ale za dwa tygodnie sytuacja ulegnie zmianie. Na konsoli Microsoftu pakiet kosztował 1200 punktów. Posiadacze pecetów zapłacą za niego 13,99 euro w dniu premiery (55 zł) i 12,59 euro w promocyjnej przedsprzedaży na Steamie (50 zł). Rozszerzenie trafi na PlayStation 3, gdy Sony uruchomi PlayStation Store.

Pecetowi fani Call of Duty: Black Ops wkrótce dostaną drugi pakiet map - ilustracja #1

Mapy, które znajdziemy w Escalation to: Hotel (luksusowy kubański hotel z kasynem), Convoy (scena zasadzki na amerykański konwój wojskowy), Zoo (rosyjski ogród zoologiczny) oraz Stockpile (odosobniona rosyjska wioska). Arena z niebezpiecznymi zombie - Call of the Dead – została umiejscowiona na pokrytych lodem syberyjskich wysepkach.

Dodatek zyskał miano największej premiery tego typu w sieci sklepów GameStop, która od jakiegoś czasu zajmuje się rozprowadzaniem także produktów dystrybuowanych cyfrowo. Rozszerzenie zostało sprzedane w nakładzie 200 tysięcy egzemplarzy w ciągu tygodnia. Ponadto, rozeszło się 50 tysięcy egzemplarzy pakietów w przedsprzedaży. Przedstawiciele firmy przekonują, że DLC stały się tak ważne jak pudełkowe tytuły.