Modem wiecznie żywy ?!

Producenci gier powoli zapominają iż większość ludzi ciągle korzysta z modemów podczas grania w gry online przez Internet. W nowych produktach wymagana jest coraz większa przepustowość łącza i lepsze pingi.

Wojciech Antonowicz

Komentarze

Problem ten w Polsce jest szczególnie znaczący gdyż większość użytkowników korzysta z modemów. Dodając do tego fakt iż ogólnie nasze łącza są słabej jakości i rzadko można uzyskać maksymalną przepustowość, problem staje się poważny. Sam kiedyś używając ze stałego łącza testowałem dokładnie grę Shattered Galaxy, w założeniu przeznaczoną dla użytkowników modemów i rezultaty które otrzymałem mocno mnie zdziwiły. Mianowicie w momencie kulminacyjnym bitwy (jednocześnie 100 osób każda średnio po 7 jednostek) transfer maksymalny dochodził do 12 KB/s (???), toż to SDI z trudem to wytrzymuje. A na przykład taki Counter Strike. Niby nic specjalnego, enigine z już trochę wiekowego Half-Life a tu przy pełnym obsadzeniu mapy transfer dochodzi często do 4 KB/s. (???) Znalazłem na ten temat ciekawy artykuł na 3Daction Planet opisujący jak ten problem widzą Amerykanie. O dziwo w kraju gdzie dostęp do stałego łącza jest łatwiejszy niż do telefonu komórkowego, większość użytkowników dalej korzysta z dostępu wdzwanianego. Morał jest oczywisty panowie producenci wiemy iż piszecie gry XXI wieku, zastanówcie się jednak kto będzie w nie grał.

The Modem Lives On - Sabre

2

Battlecruiser Millennium - wkrótce demo

Następny
Battlecruiser Millennium - wkrótce demo

Porady do Superbike 2001

Poprzedni
Porady do Superbike 2001

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl