Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 czerwca 2011, 09:50

autor: Remigiusz Maciaszek

Minecraft na Xbox 360 z Kinectem

Jeszcze w tym roku posiadacze konsoli Microsoftu będą mogli zaopatrzyć się w jeden z największych hitów wśród produkcji niezależnych, a mianowicie Minecraft. Gra zdobyła miliony fanów, a możliwość rozgrywki z użyciem Kinecta, zapowiada się jeszcze bardziej obiecująco i wróży kolejny sukces.

Jeszcze w tym roku posiadacze konsoli Microsoftu będą mogli zaopatrzyć się w jeden z największych hitów wśród produkcji niezależnych, a mianowicie Minecraft. Gra zdobyła miliony fanów, a możliwość rozgrywki z użyciem Kinecta, zapowiada się jeszcze bardziej obiecująco i wróży kolejny sukces.

Gry niezależne cieszą się coraz większą popularnością, a działo Markusa "Notcha" Perssona stanowi doskonały przykład, że dobry pomysł może być źródłem ogromnego sukcesu. Dotychczas gra święciła swoje triumfy na rynku komputerów osobistych, teraz przyszedł czas na konsole.

Minecraft na Xbox 360 z Kinectem - ilustracja #1

O samym tytule nie trzeba chyba wiele pisać, jednak zabawa z wykorzystaniem najnowszego kontrolera Microsoftu może przenieść rozgrywkę na wyższy poziom. Gdyby się nad tym zastanowić, to Minecraft zdaje się być stworzony do użycia Kinecta. Wszak w trakcie całej gry spędzamy większość czasu wymachując kilofem, łopatą, czy układając kolejne klocki przeróżnych budowli.

W zasadzie nie trzeba nawet szukać odpowiedzi na pytanie, czy powyższy pomysł się sprawdzi. Ta sprawa jest raczej oczywista. Minecraft zawiera tak nośne i chwytliwe rozwiązania, że w ciemno można mu wróżyć sukces. Pozostaje jednak jeszcze jedna kwestia. Dotychczasowa wersja gry, to cały czas faza beta. Do tego użytkownicy zdążyli się już przyzwyczaić, pytanie tylko w jakiej wersji produkcja trafi na Xboxa 360? W zasadzie jednak, nie ma to wielkiego znaczenia. Platforma Microsoftu spokojnie poradzi sobie z dystrybucją ciągłych aktualizacji, a dla większości użytkowników gra może na zawsze pozostać w fazie beta. Tak długo, jak długo będą trwały prace ulepszające i uprzyjemniające rozgrywkę.