Z ujawnionych właśnie informacji wynika, że w przyszłym roku, w marcu, zorganizowana zostanie premiera Stormrise - nowej produkcji studia Creative Assembly, będącego producentem uznanych pozycji z cyklu Total War.
Z ujawnionych właśnie informacji wynika, że w przyszłym roku, w marcu, zorganizowana zostanie premiera Stormrise - nowej produkcji studia Creative Assembly, będącego producentem uznanych pozycji z cyklu Total War. Dzieło będzie oczywiście strategią czasu rzeczywistego, jednakże w przeciwieństwie do poprzednich dzieł dewelopera twórcy rzucą nas tym razem na futurystyczne pole walki.
Pozycja zapowiedziana w lipcu bieżącego roku powstaje głównie z myślą o konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3. W planach, najprawdopodobniej, jest także edycja przeznaczona na komputery osobiste (warto zauważyć, że Stormrise będzie jednym z tytułów korzystającym z bibliotek DirectX 10.1). Dotąd nie została ona jednak oficjalnie zapowiedziana. Wydaniem dzieła zajmie się japońska SEGA.
Produkt zaskoczy nas nie tylko epicką fabułą, prezentującą futurystyczny konflikt pomiędzy dwoma ludzkimi nacjami (Echelon i Sai) osadzony w postapokaliptycznym świecie, ale także niezwykle dynamiczną akcją. Przysłuży się ku temu zaprezentowanie rozgrywki bezpośrednio z pola walki, a nie przy użyciu widoków charakterystycznych dla RTS-ów (z lotu ptaka, lub też statycznego rzutu izometrycznego). Zapewni to wyjątkowy poziom immersji. Ważnym aspektem ma być także tryb sieciowy, bowiem autorzy obiecują sporo rozbudowanych opcji rozgrywki. Nie można ponadto zapomnieć o kwestiach technologicznych – twórcy twierdzą, że Stormrise będzie jedną z najbardziej zaawansowanych graficznie produkcji 2009 roku. Przekonamy się o tym już w marcu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Gracze rzucili się na starego Total Wara po premierze wielkiej modyfikacji. To pokazuje potęgę modów
GRYOnline
Gracze

Autor: Piotr Doroń
Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.