Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 20 grudnia 2006, 14:22

Europa Universalis III - Część VI - rozwój prowincji

Cenega Poland, wyłączny partner firmy Paradox Interactive w Polsce, ma przyjemność zaprezentować cykl wiadomości informacyjnych, dotyczących nadchodzącej strategii Europa Universalis III. Kolejno ujawniane będą kolejne elementy rozgrywki - dziś prezentujemy informacje o opcjach rozwoju prowincji.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Cenega Poland, wyłączny partner firmy Paradox Interactive w Polsce, ma przyjemność zaprezentować cykl wiadomości informacyjnych, dotyczących nadchodzącej strategii Europa Universalis III. Kolejno ujawniane będą kolejne elementy rozgrywki - dziś prezentujemy informacje o opcjach rozwoju prowincji.

Europa Universalis III - Część VI - rozwój prowincji  - ilustracja #1

Przypomnijmy, że Europa Universalis III to kolejna gra strategiczna autorstwa Paradox Interactive, będąca największą produkcją w historii tej firmy. Dzięki elementom takim jak handel, dyplomacja, odkrycia i wojna, Europa Universalis III pozwala graczowi w ciągu 300 lat zmienić bieg historii świata. Bliższe informacje dotyczące wydania gry w Polsce zostaną ujawnione już wkrótce.

Bliższe informacje dotyczące Europa Universalis III znaleźć można na polskiej, oficjalnej stronie gry:

www.europauniversalis3.com

CZĘŚĆ VI: ROZWÓJ PROWINCJI

Epicka gra strategiczna Europa Universalis III obejmuje całą kulę ziemską i ponad 250 państw. We wszystkich krajach, w sumie znajduje się ok. 1700 prowincji.

W grze dostępne są czytelne wskaźniki określające rozwój i status prowincji, pomagające graczom kierować państwem i prowadzić je do wielkości przez dziesięciolecia historii.

  • Ludność: Ludność prowincji ma duży wpływ na jej bogactwo. Im większa liczba ludności, tym większy dochód wytwarza dana prowincja.
  • Limit zapasów: Każda prowincja może wyżywić i utrzymać ograniczoną liczbę aktywnych sił zbrojnych. Limit zapasów zależy od podstawowej wartości zapasów prowincji, produkcji, terenu oraz poziomu fortyfikacji (jeśli istnieją).
  • Maks. zużycie: Odzwierciedla szybkość z jaką armia będzie tracić zołnierzy, jeśli zostanie przekroczony limit zapasów prowincji. Zależy głównie od rodzaju terenu i poziomu technologii wojskowej.
  • Ryzyko buntu: Jest to odpowiednik stabilności w prowincji, będący blisko powiązany ze stabilnością państwa. Każda dodatnia wartość ryzyka buntu wskazuje, że istnieje prawdopodobieństwo wybuchu buntu w prowincji.
  • Kultura: Każde państwo posiada oficjalną kulturę państwową oraz ewentualnie kilka kultur tolerowanych.
  • Siła ludzka: Siła ludzka prowincji opiera się głównie na liczbie ludności,chociaż są pewne czynniki, które mogą zwiększyć tę wartość, w szczególności polityka wewnętrzna lub doktryny państwowe.
  • Garnizon: Jeśli prowincja posiada fortecę, liczba żołnierzy stanowiących garnizon będzie określać czas oblężenia, wymagany do zdobycia prowincji. Jeśli nieprzyjaciel przeprowadzi szturm na mury, garnizon będzie bronić miasta.

Każda prowincja wytwarza oparty o podatki oraz produkcję przychód miesięczny, który wpływa na ekonomię państwa. Ważnym elementem w każdym kraju jest również handel.

Europa Universalis III - Część VI - rozwój prowincji  - ilustracja #2

Gruntowne zmiany w prowincjach i państwach w ciągu 300 lat to tylko jeden z aspektów gry Europa Universalis III. Gracze będą mogli wczuć się w epokę, budując nowe katedry i uniwersytety, centralizując system fiskalny oraz prowadząc inne działania państwowe. Stopniowo będą powiększały się fortyfikacje, siły zbrojne powoli przeobrażą się z pospolitego ruszenia w armię zawodową pochodzącą z poboru, a okręty staną się większe, potężniejsze i bardziej zdatne do żeglugi. Inne obszary życia również ulegną modernizacji

Już wkrótce udostępnione zostaną kolejne informacje na temat gry!