Top 10 gier w US (12/11/04)

Oto kolejne notowanie listy dziesięciu najlepiej sprzedających się gier na PC w Stanach Zjednoczonych, opracowane przez kompanię NPD (tydzień od 24 do 30 października). Ostatnim czasy na górze listy działo się niewiele - dzisiaj mamy wreszcie zmianę na pozycji lidera. To nie The Sims 2, ale dodatek do Star Wars Galaxies o nazwie Jump to Lightspeed okazał się najbardziej popularnym tytułem.

Krystian Smoszna

Oto kolejne notowanie listy dziesięciu najlepiej sprzedających się gier na PC w Stanach Zjednoczonych, opracowane przez kompanię NPD (tydzień od 24 do 30 października). Ostatnim czasy na górze listy działo się niewiele - dzisiaj mamy wreszcie zmianę na pozycji lidera. To nie The Sims 2, ale dodatek do Star Wars Galaxies o nazwie Jump to Lightspeed okazał się najbardziej popularnym tytułem pod koniec października. Amerykanie w omawianym tygodniu generalnie docenili „Gwiezdne Wojny”. Oprócz kolejnej gry – Star Wars: Battlefront, którą od dłuższego czasu błąka się w środkowej strefie tabeli, w zestawieniu znalazła się również Knights of the Old Republic. Na szóstym miejscu zadebiutowała natomiast druga w dzisiejszym notowaniu nowość, trzecia odsłona serii Rollercoaster Tycoon. Reszta bez większych zmian.

LP.

TYTUŁ

1.

Star Wars Galaxies: Jump to Lightspeed (LucasArts)

2.

The Sims 2 (Electronic Arts)

3.

The Sims 2: Special Edition (Electronic Arts)

4.

Rome: Total War (Activision)

5.

Call of Duty: United Offensive (Activision)

6.

Rollercoaster Tycoon 3 (Atari)

7.

Star Wars: Battlefront (Lucasarts)

8.

Star Wars: Knights of the Old Republic (LucasArts)

9.

The Sims Deluxe (Electronic Arts)

10.

Doom 3 (Activision)

Podobało się?

0

Krystian Smoszna

Autor: Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2004-11-12
08:40

eJay Legend

eJay
👍

Nie ma co sie oszukiwac:-) W TOP Ten sa same produkty typu "made by marketing" i te, ktore na to zasluguja...Ale to sie juz niedlugo zmieni. NFS U2 i HL 2 przewroca wszystko do gory nogami:-)

Komentarz: eJay
2004-11-12
09:35

U.V. Impaler Legend

U.V. Impaler

Rzekłbym, że zarówno NFS:U2 jak i HL2 to też produkty "made by marketing".

Komentarz: U.V. Impaler
2004-11-12
09:44

eJay Legend

eJay
😊


Tak, ale w przeciwienstwie do niektorych z TOP one beda na to zaslugiwac:D

BTW. Ktos sie orientuje ile kosztuje ten dodatek do SWG???

Komentarz: eJay
2004-11-12
09:52

U.V. Impaler Legend

U.V. Impaler

Nie przesadzajmy. Bez względu na indywidualne upodobania, taki The Sims to na pewno produkt bardzo dobry.

Komentarz: U.V. Impaler

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl