Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 kwietnia 2013, 11:35

autor: Łukasz Szliselman

Divinity: Grzech Pierworodny osiąga pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze

Studio Larian zebrało już pół miliona dolarów na Divinity: Grzech Pierworodny za pośrednictwem Kickstartera. Jest to równoznaczne z osiągnięciem pierwszego celu dodatkowego, dzięki czemu w grze pojawi się rozbudowane schronienie dla graczy.

Divinity: Grzech Pierworodny osiągnął pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze. Fani gry ofiarowali studiu Larian ponad pół miliona dolarów, zatem w grze powinno pojawić się schronienie „na skraju czasu”, do którego przeniesiemy się w dowolnym momencie, by odpocząć od trudów i znojów podróży. Na początku nasza baza wypadowa będzie nieco pustawa (i przerażająca), ale z czasem przeobrazimy ją w przytulny dom i wypełnimy różnymi służącymi. Co więcej, na wygląd tego miejsca wpłyną wybory fabularne gracza.

Dom, słodki dom… - Divinity: Grzech Pierworodny osiąga pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze  - wiadomość - 2013-04-16
Dom, słodki dom…

To nie wszystko, co szykuje dla nas studio Larian. Ponieważ grę do tej pory wsparło ponad 10 tysięcy osób, za każdy kolejny tysiąc ofiarodawców twórcy rozbudują jedną z lokacji w grze – leże potwora, zamieszkującego Widmowy Las (Phantom Forest) – o jeden poziom. Ponadto każdy tysiąc „lajków” na facebookowym koncie Divinity: Grzech Pierworodny oznacza dodatkowe spotkanie z Bellegarem – rymującym magiem.

Widmowy Las - Divinity: Grzech Pierworodny osiąga pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze  - wiadomość - 2013-04-16
Widmowy Las

Następny próg to 650 tysięcy dolarów, po przekroczeniu którego rozwój postaci zostanie rozszerzony o talenty, zapewniające unikalne zdolności (np. rozmawianie ze zwierzętami) oraz odzwierciedlające decyzje gracza cechy osobowości – przyznają nam one określone premie i kary (przykładowo bohaterowie znani ze swojej lojalności zadadzą zwiększone obrażenia walcząc ramię w ramię z towarzyszem, ale poniosą dotkliwsze szkody przy próbie odwrotu). Pozostałe cele dodatkowe opisywaliśmy w zeszłym tygodniu (możecie zapoznać się z nimi szczegółowo na stronie gry na Kickstarterze).

To od hojności fanów zależy jak długo zostaniemy w tym złowieszczym miejscu - Divinity: Grzech Pierworodny osiąga pierwszy cel dodatkowy na Kickstarterze  - wiadomość - 2013-04-16
To od hojności fanów zależy jak długo zostaniemy w tym złowieszczym miejscu

Przy tej okazji twórcy Divinity: Grzech Pierworodny przygotowali nagranie prezentujące fragment rozgrywki. Materiał podkreśla wartość eksploracji – niektóre ciekawe miejsca odnajdziemy wyłącznie dzięki naszej ciekawości. Studio Larian przewiduje, że grę uda się ukończyć jeszcze w tym roku. Trzymamy kciuki!