Demo Civilization V dostępne do pobrania

Zgodnie z zapowiedziami z ubiegłego miesiąca, firma Firaxis Games udostępniła wersję demonstracyjną piątej odsłony marki Civilization. Dokonała tego za pośrednictwem platformy Steam. Zaopatrzenie się w demo jest świetną okazja do tego, by na kilka dni przed oficjalnym, europejskim debiutem dzieła Sida Meiera sprawdzić jak prezentuje się ono w akcji.

Piotr Doroń

Zgodnie z zapowiedziami z ubiegłego miesiąca, firma Firaxis Games udostępniła wersję demonstracyjną piątej odsłony marki Civilization. Dokonała tego za pośrednictwem platformy Steam. Zaopatrzenie się w demo jest świetną okazja do tego, by na kilka dni przed oficjalnym, europejskim debiutem dzieła Sida Meiera sprawdzić jak prezentuje się ono w akcji.

Doskonałym uzupełnieniem dla dema jest materiał filmowy, w którym Peter Murray ze studia Firaxis Games opowiada o mechanice swojej gry. Całość trwa ponad 13 minut i jest u nas dostępna w wersji z polskimi napisami.

Pełna wersja Sid Meier’s Civilization V pojawi się w polskich sklepach 24 września, czyli w najbliższy piątek. Jej sugerowana cena ustalona została na poziomie 139,90 złotych, choć bez problemów możecie znaleźć ciekawsze oferty (w Sklepie Gry-OnLine.pl za 119,90 złotych). Dystrybutorem produkcji jest firma Cenega, która zajęła się również lokalizacją tej pozycji (stosowną łatkę polonizującą będzie można pobrać z poziomu Steama).

Sid Meier’s Civilization V przygotowano wyłącznie z myślą o komputerach PC, dlatego też ważne jest, aby osoby zainteresowane zakupem zapoznały się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi.

Sid Meier's Civilization V

Cywilizacja 5

Sid Meier's Civilization V

PC
po premierze

Data wydania: 21 września 2010

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.7

Gracze

9.5

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Take 2 Interactive
  • PC
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-09-22
08:10

diseasex Konsul

jak uwielbialem civ 4 i gralem do ostrego znudzenia tak 5 narazie nie zrobila na mnie wrazenia. Chyba po prostu koncepcja civilizacji troche mi sie przejadla. Nie wiem , spedze wiecej czasu to bede wiedzial

Komentarz: diseasex
2010-09-22
13:24

mikhell Generał

U mnie problemów żadnych nie było z działaniem gry...

Jedyny problem to wspomniane 100 tur ;(

A tak mi już dobrze szło :P

Komentarz: mikhell
2010-09-22
19:47

zanonimizowany658238 Legionista

100tur to ile w minutach mniej wiecej?:D

Komentarz: zanonimizowany658238
2010-09-23
08:50

Tomuslaw Generał

iiifron - to zależy jak długo będziesz grał jedną turę. Raz dosłownie sekundę, raz parę minut, jeśli trzeba się nad czymś porządnie zastanowić.

Komentarz: Tomuslaw
2010-09-23
08:53

Szaku25 Pretorianin

📄

Coś jest nie teges z Civ5 lub ze mną. Wczoraj przeszedłem 2xdemo. Bez rewelacji w sumie. Swoją przygodę zakończyłem na części 3 (w którą katowałem miesiącami0. Mam część 4 z dodatkami ale jakoś tak wyszło że nie zagrałem jeszcze. Co do części 5...no nie wiem - brak tego czegoś. Wciąga nie powiem (o 3 skończyłem), ładnie wygląda (na DX9 nawet), interface wygodny ale....nie podoba mi się :
- rozwój miast (brak widoku na miasto)
- zmiana produkcji w trakcie powoduje start produkcji od początku - nie jest przenoszony wypracowany postęp
- nie można zrobić rushu i zniszczyć cywilizacji bez 4 dobrych jednostek (w tym np.: łuczników). Przez to by wyeliminować jakieś miasto-państwo czy cywilizację trzeba czekać aż do późnego średniowiecza tak by mieć dość jednostek do wyprodukowania armii pozwalającej na zajęcie jednego głupiego miasta (wioski).
- nie można dopłacić do produkowanej jednostki tak by mieć ją wcześniej (trzeba zabulić pełna kwotę bez względu na postęp produkcji).

PS: Czy miasto czerpie zasoby ze wszystkich posiadanych w granicy terenów czy trzeba jakoś określić które pola się wybiera ?

Komentarz: Szaku25

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl