Call of Duty: Ghosts – poprawka z nowymi opcjami graficznymi od Nvidii
Gra Call of Duty: Ghosts otrzymała nową poprawkę, wprowadzającą zapowiedzianą wcześniej nową technologię renderowania futra zwierząt, a także obsługę nowych opcji PhysX, które dostępne będą jedynie na komputerach wyposażonych w karty Nvidii.
Michał Kułakowski

Od 2005 roku twórcy Call of Duty korzystają z silnika IW, który z kolejnymi odsłonami serii jest sukcesywnie ulepszany
Od premiery Call of Duty: Ghosts na PC minęły nieco ponad dwa tygodnie i chociaż gra nie zdobyła aż tak wysokich not jak poprzednie odsłony serii nadal może pochwalić się wysoką sprzedażą wśród posiadaczy pecetów. Tytuł otrzymał właśnie poprawkę, która wprowadza nowe opcje przygotowane przez firmę Nvidia, mające poprawić wygląd oprawy graficznej.
Pierwszą z nich jest debiutująca autorska technologia generowania i animowania wirtualnego futra, która w przypadku Ghosts będzie zauważalna przede wszystkim dzięki psu, towarzyszącemu nam w kampanii oraz rozgrywkach multiplayer. Według zapewnień Nvidii, opracowana przez jej inżynierów technika renderowania zapewnia realistycznie wyglądającą i dynamicznie reagującą na otoczenie sierść. Co ważne, z możliwości tej opcji skorzystają również właściciele kart firmy AMD. Drugą nowinką jest dodanie kolejnych funkcjonalności PhysX. dostępnych jedynie dla chipsetów Nvidii. Wprowadzają one nowe efekty cząsteczkowe, korzystając z technologii APEX.
Call of Duty: Ghosts trafiło do sprzedaży 5 listopada w wersjach na pecety oraz konsole Xbox 360, PlayStation 3, Wii U. Edycja na PlayStation 4 zadebiutuje w Europie 29 listopada. Wydanie na Xboksa One dostępne jest oficjalnie w wybranych krajach od 22 listopada.
- Recenzja gry Call of Duty: Ghosts - czy to jest nowa generacja?
- Call of Duty: Ghosts - strona oficjalna gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Fajny bajer i tyle, zamiast na psie mogli sie skupic na czyms ambitniejszym
UbaBuba Generał
Dla tych co sie ciesza z futerka polecam przeczytac to: http://blog.pclab.pl/opson/Dynamic.Fur.w.Call.of.Duty.Ghosts.w.praktyce,282
W skrocie:
Dynamic fur HIGH 59 fps
Dynamic fur Medium 74 fps
Dynamic fur OFF 136 fps
Czyli... tragedia. Technologia tragiczna patrzac na spadek wydajnosci, co z grami typu wiedzmin 3 ktore nie beda mialy na ultra 60 fps,, jak tam wlaczymy futerko to na kartach za 3000 bedzie 20 fps..
Duzo lepiej AMD sobie poradzilo z TressFX, nie bylo az takiego spadku wydajnosci i dlalo sie grac na kartah ze sredniej polki.
Ghost_ Konsul
Szkoda tylko, że tekstury zostają na poziomie Dooma 3
YourEnemy Chorąży
E tam, tekstury są lepsze niż w Doom3. Specjalnie dla ciebie sprawdziłem. ;-)