Gra Call of Duty: Ghosts otrzymała nową poprawkę, wprowadzającą zapowiedzianą wcześniej nową technologię renderowania futra zwierząt, a także obsługę nowych opcji PhysX, które dostępne będą jedynie na komputerach wyposażonych w karty Nvidii.
Michał Kułakowski

Od 2005 roku twórcy Call of Duty korzystają z silnika IW, który z kolejnymi odsłonami serii jest sukcesywnie ulepszany
Od premiery Call of Duty: Ghosts na PC minęły nieco ponad dwa tygodnie i chociaż gra nie zdobyła aż tak wysokich not jak poprzednie odsłony serii nadal może pochwalić się wysoką sprzedażą wśród posiadaczy pecetów. Tytuł otrzymał właśnie poprawkę, która wprowadza nowe opcje przygotowane przez firmę Nvidia, mające poprawić wygląd oprawy graficznej.
Pierwszą z nich jest debiutująca autorska technologia generowania i animowania wirtualnego futra, która w przypadku Ghosts będzie zauważalna przede wszystkim dzięki psu, towarzyszącemu nam w kampanii oraz rozgrywkach multiplayer. Według zapewnień Nvidii, opracowana przez jej inżynierów technika renderowania zapewnia realistycznie wyglądającą i dynamicznie reagującą na otoczenie sierść. Co ważne, z możliwości tej opcji skorzystają również właściciele kart firmy AMD. Drugą nowinką jest dodanie kolejnych funkcjonalności PhysX. dostępnych jedynie dla chipsetów Nvidii. Wprowadzają one nowe efekty cząsteczkowe, korzystając z technologii APEX.
Call of Duty: Ghosts trafiło do sprzedaży 5 listopada w wersjach na pecety oraz konsole Xbox 360, PlayStation 3, Wii U. Edycja na PlayStation 4 zadebiutuje w Europie 29 listopada. Wydanie na Xboksa One dostępne jest oficjalnie w wybranych krajach od 22 listopada.
Więcej:Nowy patch do EU5 podzielił graczy, mimo że z gry zniknęło 320 bugów
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic