Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 listopada 2008, 11:45

autor: Piotr Doroń

Bethesda pracuje nad łatką do Fallout 3

Bethesda Softworks pracuje nad łatką do Fallout 3. Ma ona usunąć nie tylko drobne błędy, ale także te najpoważniejsze, z zawieszaniem się gry na czele. Póki co nie znamy daty jej publikacji.

O Fallout 3 można wypowiedzieć wiele opozycyjnych zdań – że jest świetny, że jest słaby, że mamy do czynienia z profanacją cyklu, że jest to produkcja idealnie przystosowana do aktualnych wymagań graczy. Wszystko to uzależnione jest jednak od naszych indywidualnych upodobań. Kwestią nie do podważenia jest fakt, że najnowsza produkcja firmy Bethesda Softworks nie ustrzegła się wielu irytujących błędów i niedoróbek, podobnie zresztą jak Elder Scrolls IV: Oblivion. Na szczęście w niedalekiej przyszłości ulegnie to zmianie na lepsze.

Bethesda pracuje nad łatką do Fallout 3 - ilustracja #1

Przyczyni się do tego sporej wielkości łatka, nad którą pracuje obecnie Bethesda. Z informacji podanych przez menedżera ds. kontaktu z klientami firmy wynika, że prace trwają już od pewnego czasu. Powinna ona usunąć większość z błędów, o których dyskutują na forach gracze z całego świata. Wśród nich poważne, jak znikanie niektórych NPC, czy zawieszanie się gry, a także drobniejsze, wśród których najczęściej wymieniane są problemy związane z oprawą graficzną, czy też zatrzymywaniem się postaci na elementach otoczenia.

Patch powstaje w trzech wersjach. Będą z niego mogli skorzystać posiadacze komputerów osobistych oraz konsol Xbox 360 i PlayStation 3. Więcej informacji na jego temat poznamy już wkrótce. Dotyczy to m.in. daty jego publikacji. Miejmy nadzieję, że dojdzie do niej jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Wiele osób wstrzymało się bowiem z zakupem F3 właśnie z nadzieją na szybką premierę łatki.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej