Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 stycznia 2010, 08:05

autor: Piotr Doroń

Battlefield: Bad Company 2 - szczegóły na temat dedykowanych serwerów

Swego czasu niezadowolenie pecetowych graczy z uwagi na brak dedykowanych serwerów w Modern Warfare 2 postanowili wykorzystać producenci innych gier FPP mających oferować wsparcie dla tej funkcji, w tym EA DICE, przygotowujące marcową premierę Battlefield: Bad Company 2 na PC. Dopiero dzisiaj przyszło nam jednak poznać kilka istotnych szczegółów.

Kwestia dedykowanych serwerów odbiła się szerokim echem przy okazji sporej zawieruchy rozpętanej wokół ich braku w pecetowym Call of Duty: Modern Warfare 2. Niezadowolenie pecetowych graczy postanowili wykorzystać producenci innych gier FPP mających oferować wsparcie dla tej funkcji, w tym EA DICE, przygotowujące marcową premierę Battlefield: Bad Company 2 na PC. Dopiero dzisiaj przyszło nam jednak poznać kilka istotnych szczegółów.

Battlefield: Bad Company 2 - szczegóły na temat dedykowanych serwerów - ilustracja #1

W rozmowie z redakcją serwisu Eurogamer, przedstawiciele EA DICE oznajmili, że jedynym sposobem uruchomienia multiplayerowej rozgrywki na dedykowanym serwerze jest wynajęcie go od autoryzowanych przez producenta firm hostingowych. Według Gordona Van Dyke’a, takowa działalność nie przyniesie EA DICE żadnych profitów, a głównym celem studia jest „poznanie kierunku, w którym podąży gra i wspieranie jej w odpowiedni sposób po premierze ”. Ponadto możliwość postawienia meczu wyłącznie na jednym z wybranych serwerów pozwoli zachować spójność gry.

Battlefield: Bad Company 2 zadebiutuje na europejskim rynku 5 marca. Produkcja będzie dostępna w wersjach na wspomniane już pecety, a także konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Przypominamy również, że 28 stycznia ruszą oficjalne beta-testy edycji PC, które potrwają aż do 25 lutego. Wszystkie najistotniejsze szczegóły na temat testów, w których udział wezmą osoby z zamówieniem przedpremierowym na grę, znajdziecie w jednej z naszych poprzednich wiadomości.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej