Wyszukiwarka gier
Need for Speed

Need for Speed

PCPlayStationXbox

NFS (2015)

po premierze

Data wydania: 3 listopada 2015

Wyścigi, Samochodowe, Xbox Game Pass Ultimate, EA Play, Multiplayer, Singleplayer, Internet, PC Game Pass

Dwudziesta druga odsłona jednej z najpopularniejszych serii samochodowych, rozwijanych nieprzerwanie od ponad dwóch dekad przez koncern Electronic Arts. Za jej powstanie odpowiada ponownie ekipa studia Ghost Games (dawniej EA Gotheburg), złożona w większości z byłych członków Criteriona.

6.9

GRYOnline

6.9

Gracze

7.0

Steam

6.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Need for Speed na komputery PC to dziewiętnasta pełnoprawna odsłona jednej z najpopularniejszych serii samochodowych, rozwijanych nieprzerwanie od ponad dwóch dekad przez koncern Electronic Arts. Za jej powstanie odpowiada ekipa Ghost Games (dawniej EA Gothenburg), złożona w większości z byłych członków Criteriona, która ma na swoim koncie Need for Speed Rivals z 2013 roku. W pracach nad grą udział wzięli też przedstawiciele społeczności Speedhunters, zrzeszającej fotografików, dziennikarzy i kierowców skupionych wokół szeroko pojętej kultury samochodowej.

Zamykając 20 lat istnienia serii, twórcy zdecydowali się na jej swoisty restart, tytułując nową odsłonę cyklu po prostu Need for Speed. Będąc pewnego rodzaju odpowiedzią na oczekiwania graczy, produkcja jest wynikiem analizy wszystkich poprzednich odsłon i zawiera tylko te najlepsze elementy, za które na przestrzeni lat fani pokochali markę, tzn. bogate opcje modyfikacji aut, autentyczną miejską kulturę motoryzacyjną i wciągającą fabułę, rozgrywającą się w otwartym, pogrążonym w mroku nocy mieście.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows 15 marca 2016Polskie napisy

PlayStation 4

PlayStation 4 3 listopada 2015Polskie napisy

Xbox One

Xbox One 3 listopada 2015Polskie napisy

Producent: EA Gothenburg / Ghost Games

Wydawca: Electronic Arts Inc.

Polski wydawca: Electronic Arts Polska

Gry z serii

Need for Speed
Need for Speed
Need for Speed

29GIER

Gry z serii Need for Speed

Jedna z najstarszych i najpopularniejszych serii gier wyścigowych w historii branży. Need for Speed należy do najbardziej wartościowych marek w portfolio Electronic Arts, a za kolejne jej odsłony zazwyczaj odpowiadają wewnętrzne studia deweloperskie amerykańskiego koncernu, np. EA Black Box, EA Gothenburg czy Criterion Games. Cykl zadebiutował w 1994 roku grą The Need for Speed, przeznaczoną na konsole piątej generacji (3DO, PlayStation, Sega Saturn) oraz komputery osobiste. Produkcja przygotowana została przez ekipę studia EA Canada, utworzonego w wyniku przejęcia Distinctive Software (twórców gier Test Drive i Test Drive II).

Gry z serii Need for Speed

Publicystyka

7.5
dobra

Recenzja GRYOnline

Need for Speed

Nowy Need for Speed w wersji pecetowej wypada naprawdę nieźle. Gra jest bardzo porządnie przygotowana od strony technicznej, ale odnoszę wrażenie, że niezwykłą płynność animacji osiągnięto kosztem ostrości obrazu, nie poprawiając przy tym jakości grafiki z wersji konsolowej. Jeśli posiadacie tylko peceta, to nowy NFS jest warty zainteresowania, ale już przesiadka z edycji na PS4 lub XONE już nie do końca. No i szkoda, że wszędzie jest tak ciemno – nie można podziwiać pełni możliwości silnika Frostbite.

Recenzja gry Need for Speed na PC - bryka szybka, ale ma rysy na lakierze
Recenzujący:
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
9 marca 2016
7.0
dobra

Recenzja GRYOnline

Need for Speed

Nowy, pozbawiony podtytułu, Need for Speed to ładne, grywalne, zręcznościowe wyścigi, którym niestety towarzyszy niezbyt wciągająca, mdła historia i zaskakująco nudne miasto. Lista samochodów jest przemyślana, zabawa jest sympatyczna, ale na dłuższą metę za bardzo nie ma po co jeździć i zdecydowanie za słabo czuć klimatu nielegalnych, nocnych eskapad.

Recenzja gry Need for Speed - wyścigi tylko dla ziomów
Recenzujący:
Platforma:
Xbox One Xbox One
Data recenzji:
5 listopada 2015
Opinie

20 listopada 2020

Dzieje EA - od klapy planszówki, przez świetne gry do... Anthem

Electronic Arts to studio z przebogatą historią, które kształtowało świat gier od niemal samego początku. A wszystko zaczęło się od finansowej klapy jednej planszówki w 1970 roku.

Dzieje EA - od klapy planszówki, przez świetne gry do... Anthem
Dzieje EA - od klapy planszówki, przez świetne gry do... Anthem
Opinie

14 stycznia 2019

Konflikt pokoleń – dla kogo Blizzard robi mobilne Diablo, a Ubisoft gry dla „dorosłych” dzieci?

Kiedy jakaś seria gier zbiera wiernych fanów od 20 lat, w końcu nadchodzi moment, gdy jej formułą nie da się już zadowolić wszystkich. Dla kogo powinno się tworzyć nowe odsłony kultowych cyklów?

Konflikt pokoleń – dla kogo Blizzard robi mobilne Diablo, a Ubisoft gry dla „dorosłych” dzieci?
Konflikt pokoleń – dla kogo Blizzard robi mobilne Diablo, a Ubisoft gry dla „dorosłych” dzieci?
Opinie

19 lipca 2016

Wielkie hity - ile z nich tak naprawdę ukończyliśmy?

Często narzekamy, że gry są za krótkie i kiedyś było pod tym względem lepiej. Prawda jest jednak taka, że niewielka część graczy w ogóle kończy kupowane przez siebie produkcje, niezależnie od tego, czy są krótkimi strzelaninami czy długimi sandboksami.

Wielkie hity - ile z nich tak naprawdę ukończyliśmy?
Wielkie hity - ile z nich tak naprawdę ukończyliśmy?
Opinie

29 lutego 2016

Gry marca 2016 - najciekawsze premiery i konkurs

Najdłuższy od trzech lat już jutro przejdzie do historii, co oznacza nadejście marca i zupełnie nowych gier. Choć mijający miesiąc był całkiem obfity w premiery, teraz też ich nie zabraknie, o czym przekonacie się czytając nasz artykuł.

Gry marca 2016 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry marca 2016 - najciekawsze premiery i konkurs
Opinie

2 listopada 2015

Gry listopada 2015 - najciekawsze premiery i konkurs

Tegoroczny okres przedświąteczny zapowiada się naprawdę gorąco. Fani nastawionych na akcję erpegów mocno trzymają kciuki za czwartego Fallouta, w odwodzie - jak co roku - czeka Call of Duty, a pazur zamierza także pozostać Need for Speed.

Gry listopada 2015 - najciekawsze premiery i konkurs
Gry listopada 2015 - najciekawsze premiery i konkurs

Wiadomości

Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, EA Access, Dying Light, Trials of the Blood Dragon) 7/7/2016

Dziś piszemy o nowej wersji The Elder Scrolls Online, kolejnych grach, które trafią do EA Access (Need for Speed i Unravel), aktualizacji Dying Light: Enhanced Edition oraz możliwości zdobycia darmowego egzemplarza Trials of the Blood Dragon. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

gry

Kamil Zwijacz

7 lipca 2016 15:14

Wieści ze świata (The Elder Scrolls Online, EA Access, Dying Light, Trials of the Blood Dragon) 7/7/2016

Need for Speed – 10-godzinny trial dla każdego

Electronic Arts udostępniło wersję próbną najnowszej odsłony gry wyścigowej Need for Speed. Pozwalający na dziesięciogodzinną zabawę trial można pobrać przez usługę Origin.

gry

Maciej Żulpo

7 lipca 2016 10:45

Need for Speed – 10-godzinny trial dla każdego

Need for Speed – kompendium wiedzy [Aktualizacja #10: wersja próbna i EA/Origin Access]

Niniejszy artykuł stanowi kompendium wiedzy o grze Need for Speed, na bieżąco uzupełnianie o kolejne doniesienia dotyczące owej samochodówki studia Ghost Games. W dziesiątej aktualizacji piszemy o debiucie wersji próbnej i udostępnieniu pełnej wersji w EA/Origin Access.

gry

Krzysztof Mysiak

25 maja 2016 08:15

Need for Speed – kompendium wiedzy [Aktualizacja #10: wersja próbna i EA/Origin Access]

Nowy Need for Speed w 2017 roku

Studio Ghost Games ujawniło, że pracuje nad kolejną odsłoną serii Need for Speed. Jednocześnie poinformowano, że niedawne SpeedLists jest ostatnią darmową aktualizacją Need for Speeda z 2015 roku, oraz podzielono się statystykami gry na infografice.

gry

Kamil Zwijacz

11 maja 2016 09:55

Nowy Need for Speed w 2017 roku

Nowe sterowniki AMD Radeon Software Crimson Edition oraz aktualizacja klienta Gaming Evolved

Firma AMD wydała nowe, oznaczone numerem 16.3.1, sterowniki AMD Radeon Software Crimson Edition. Poza eliminacją kilku błędów poprawiają one wydajność w grach Hitman oraz Need for Speed.

Tech

Jakub Mirowski

19 marca 2016 10:02

Nowe sterowniki AMD Radeon Software Crimson Edition oraz aktualizacja klienta Gaming Evolved

Need for Speed na PC trafiło do polskich sklepów

Dziś na polskim rynku zadebiutowała gra Need for Speed w wersji PC. W stosunku do wydanych w ubiegłym roku edycji konsolowych tytuł charakteryzuje się odblokowanym limitem klatek na sekundę, ulepszeniami graficznymi, obsługą rozdzielczości 4K oraz wsparciem dla kierownic.

gry

Janusz Guzowski

17 marca 2016 12:37

Need for Speed na PC trafiło do polskich sklepów

Need for Speed na PC – zobacz gameplay w 60 FPS i najwyższych detalach

W sieci pojawił się nowy fragment rozgrywki z portu najnowszej odsłony serii Need for Speed na PC, wydanej na konsole obecnej generacji w listopadzie ubiegłego roku. Materiał prezentuje grę w 60 klatkach na sekundę i w najwyższych ustawieniach graficznych.

gry

Paweł Kaziród

8 marca 2016 13:36

Need for Speed na PC – zobacz gameplay w 60 FPS i najwyższych detalach

Sterowniki NVIDIA GeForce 364.47 WHQL poprawią wydajność w Need for Speed i The Division

Nowo wypuszczone sterowniki GeForce 364.47 WHQL poprawiają wydajność w kilku nadchodzących tytułach, m.in. w najnowszej odsłonie Need for Speed i długo wyczekiwanym Tom Clancy's The Division.

Tech

Łukasz Szliselman

7 marca 2016 17:41

Sterowniki NVIDIA GeForce 364.47 WHQL poprawią wydajność w Need for Speed i The Division

Znamy oficjalne wymagania sprzętowe Need for Speed

Firma Electronic Arts ujawniła oficjalne wymagania sprzętowe gry Need for Speed. Dwie opublikowane konfiguracje mają pozwolić na uruchomienie gry na najniższych oraz na wysokich ustawieniach graficznych.

gry

Jakub Błażewicz

18 lutego 2016 18:55

Znamy oficjalne wymagania sprzętowe Need for Speed

Need for Speed – pecetowa premiera w połowie marca

Firma Electronic Arts ogłosiła datę premiery pecetowej wersji gry Need for Speed, która zadebiutowała na konsolach w listopadzie ubiegłego roku. Port tytułu pojawi się w połowie marca i ma zawierać szereg poprawek graficznych oraz wspierać obsługę wielu modeli kierownic.

gry

Michał Kułakowski

11 lutego 2016 18:10

Need for Speed – pecetowa premiera w połowie marca
Wszystkie wiadomości

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Need for Speed.

Wszystkie pliki do pobrania

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Need for Speed:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-4130 3.4 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 750/Radeon HD 7850 lub lepsza, 30 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-4690 3.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 970/Radeon R9 290 lub lepsza, 30 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.9

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 11 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
6.9

Ocena Graczy

Średnia z 2892 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.0

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 20992 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
6.5

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 78 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.5
Dariusz Matusiak
PC

Dariusz Matusiak

Recenzent GRYOnline.pl

2016.03.09

Po całkiem niemałym opóźnieniu premiery, w końcu posiadacze komputerów PC mogą wrócić do ulicznych wyścigów w najszybszych, tuningowanych furach. Czy pecetowa wersja jest warta aż czterech miesięcy dodatkowego czekania?

7.0
Dariusz Matusiak
PC

Dariusz Matusiak

Recenzent GRYOnline.pl

2015.11.05

Po roku przerwy seria Need for Speed z piskiem opon ponownie wjeżdża do pogrążonego w mroku miasta. Auta prowadzą się jak marzenie, jednak tematykę nielegalnych wyścigów, konfliktów z policją i ostrej rywalizacji sprowadzono do filmu dla każdego odbiorcy.

8.0
Daniel Burzykowski
PC

Daniel Burzykowski

GRYOnline.pl Team

2025.01.26

Naprawdę spoko gierka! Fajna ekipa, przyjemne miasto i wystarczająca ilość autek. Odpowiednią długość i platyna po 20 godzinach. Boli okrutnie brak 60FPS nawet na PS5, bo gra wygląda wciąż świetnie!

7.0
Seep
PC

Seep

Ekspert

2022.01.29

W końcu po dwóch poprzednich odsłonach, a mianowicie Most Wanted i Rivals ukończyłem NFS'a bo dwie poprzednie części nie były dla mnie jakoś szczególnie fajne. Przedtem ukończyłem ostatnio The Run'a... gra sama w sobie bardzo fajna. Tuning i zawarte tam auta bardzo fajne, filmowa fabuła, ale nijaka... Denerwujące było czekanie na kolejne misje fabularne, kończysz wyścig i nie dostajesz od razu kolejnej misji(telefonu) tylko po prostu jakiś czas trzeba było czekać. Zaskoczyły mnie auta w tej części, dużo starych samochodów które teraz są na topie... we wcześniejszych odsłonach nam tego nie dawano. Ogółem warto i nie warto zagrać, ja jako fan całej serii mimo lekkiego nudzenia się przy tym tytule postanowiłem go skończyć. https://www.youtube.com/playlist?list=PLM6ACt9r5xK83O5JAogYHFX7nNopy_b_z - tutaj kilka moich filmów z tego tytułu.

7.0
PC

GeDo

Ekspert

2022.01.04

Poprawna(mocno sredniawa) odsłona serii ze swoimi zaletami i wadami.Wersja na PC jest dosc ładna graficznie,na konsolach jest brzydka i rozmazana.Fabuła jest słaba,fajny pakiet samochodów(taka mieszanka starszych i nowszych aut w roznych kategoriach od aut drogowych po supersamochody warte miliony złotych).Nie najgorszy model jazdy który mi przypadł do gustu nawet(jedynie dosc ciezko mi sie driftowało),sporo typow wyscigów w tym chyba 3 rodzaje driftu(troche go tu za duzo bym powiedział).Dosc rozbudowany tuning zarowno mechaniczny jak i kosmetyczny.Otwarte miasto ze znajdzkami i policją.Kariera dosc długa i wymagająca.Fajny system reputacji plus zdobywanie pieniedzy(mamy przynajmniej jakis dodatkowy cel oprocz samego jezdzenia).Gra wymaga stałego połączenia internetowego,brak pauzy grając nawet w singla.W grze praktycznie cały czas mamy noc plus mokrą nawierzchnie(deszcz pada tu co chwile) przez co jest słaba widocznosc.Poprzedna czesc serii czyli Rivals podobała mi sie bardziej.

4.5
SULIK
PC

SULIK

Ekspert

2016.08.13

Niech zrobią wreszcie ścigałkę bez otwartego świata wraz z niezłą fabułą dla single i byłoby ok.Osobiście niepodoba mi się połączenie "otwartego świata" z ciągłym online.

8.0
Szymon Rusnarczyk
PC

Szymon Rusnarczyk

GRYOnline.pl Team

2024.10.08

7.0
Krzysiek Kalwasiński
PC

Krzysiek Kalwasiński

GRYOnline.pl Team

2022.06.30

6.0
papież Flo IV
PC

papież Flo IV

Ekspert

2022.01.20

6.5
Mikołaj Łaszkiewicz
PC

Mikołaj Łaszkiewicz

GRYOnline.pl Team

2019.03.13

7.0
zvr
PC

zvr

Ekspert

2016.09.01

Ocena STEAM

7.0

W większości pozytywne (20 992)

[title]

Główne zalety gry

  • Wizualizacje i atmosfera: Wiele osób chwaliło grafikę gry, szczególnie nocne otoczenie, które tworzy silny klimat wyścigów ulicznych przypominający wcześniejsze tytuły w serii. Estetyka opisana jest jako "piękna" i "zapierająca dech w piersiach."
  • Personalizacja samochodów: Gra oferuje przyjemne opcje personalizacji samochodów, pozwalając graczom na szeroką modyfikację swoich pojazdów.
  • Relaksująca rozgrywka: Niektórzy gracze docenili swobodny charakter gry, porównując go do casualowego doświadczenia podobnego do *Need for Speed: Underground 2*.
  • Czynnik nostalgii: Długoletni fani serii dostrzegli wartość w nawiązaniach do wcześniejszych tytułów i motywów, ciesząc się ogólnym klimatem i stylem.
  • Doświadczenie wieloosobowe online: Kilku użytkowników cieszyło się z aspektu wieloosobowego, w tym interakcji społecznych z innymi graczami.

Główne wady gry

  • Wymóg stałego połączenia online: Znaczna liczba recenzji krytykowała obowiązkowe połączenie online, które może prowadzić do utraty postępów podczas konserwacji serwera lub problemów z połączeniem.
  • Zachowanie i fizyka: Wiele osób uznało prowadzenie samochodów za słabe i nieprzewidywalne, a skargi na mechanikę driftu i fizykę kolizji były szczególnie powszechne.
  • Słaba sztuczna inteligencja i mechanika policji: Użytkownicy zauważyli, że AI policji było nieefektywne, co sprawiało, że pościgi wydawały się mało emocjonujące i nieprzyjemne.
  • Męczący system restartu: Mechanika restartu w grze została opisana jako frustrująca, wymagająca wielu kroków do ponownego rozpoczęcia wydarzeń.
  • Błędy i problemy techniczne: W kilku recenzjach wspomniano o błędach, takich jak problemy z wydarzeniami czasowymi i wsparciem dla kontrolerów, które negatywnie wpływały na rozgrywkę.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Tryb offline: Gracze wyrazili chęć posiadania trybu offline w grze, szczególnie w obliczu obaw o zamknięcie serwerów w przyszłości.
  • Ulepszone opcje personalizacji: Niektórzy użytkownicy czuli, że opcje personalizacji były niewystarczające w porównaniu do wcześniejszych tytułów, szczególnie w zakresie modyfikacji nadwozia.
  • Ulepszona fizyka jazdy: Pojawiły się wezwania do lepszego prowadzenia i fizyki jazdy, ponieważ wielu graczy uważało, że obecny system odbiera przyjemność z wyścigów.
  • Bardziej angażująca fabuła: Chociaż niektórzy uznali fabułę za zabawną w wulgarny sposób, inni krytykowali ją za bycie żenującą i niewystarczająco angażującą.
  • Lepsze wsparcie dla kontrolerów: Użytkownicy zgłaszali problemy z kompatybilnością i wydajnością kontrolerów, sugerując, że konieczne są poprawki dla płynniejszego doświadczenia.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż *Need for Speed™ (2015)* ma swoich fanów, którzy doceniają jego estetykę i personalizację, spotyka się z istotną krytyką za mechanikę rozgrywki, wymagania online i problemy techniczne.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

6.5

28% rekomendacji (78)

Opecritic
8 / 10

PlayStation LifeStyle

Paulmichael Contreras

PlayStation LifeStyle
3 / 5

GamesRadar+

Ludwig Kietzmann

GamesRadar+
6,5 / 10

God is a Geek

Dan Naylor

God is a Geek
3 / 5

Hardcore Gamer

Jason Bohn

Hardcore Gamer
70 / 100

GamesBeat

Heather Newman

GamesBeat

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2023-11-05
18:26

wafel_15_84 Konsul

wafel_15_84

Ta gra jest tak hoojowa już w samym menu wkoorwia o tradycyjnie sp13rdolonym modelu jazdy lepiej nawet nie wspominać.

Komentarz: wafel_15_84
2023-12-05
19:42

Czesti97 Legionista

Chciałem pograć ale gra nie wykrywa kierownicy T300 chociaż w ustawieniach posiada sterowanie do niej xD. Nie da się inaczej ocenić gry wyścigowej w której kierownica nie działa.

Komentarz: Czesti97
2024-02-23
11:10

Has89 Legionista

Grafika ładna, fabuła słaba. Jednak coś, co powinno być podstawą takiej gry, czyli jazda- TRAGEDIA. Nie wiem Co oni mają w głowie, ale już lepiej prowadzi się auto w GTA niż w tym czymś. Driftowanie to porażka, przedziwna fizyka jazdy, gdzie czasem auto nie reaguje na skręt kół, by zaraz później jechać tak jak chce. Masakra.

Komentarz: Has89
2024-04-23
23:21

scartout Chorąży

Po przejściu już prawie wszystkich gier z serii, myślę że NFS 2015 jest zdecydowanie najlepszym modern-NFS'em, może ex equo z Hot Pursuit 2010. NFS 2015 to zdecydowanie udany powrót serii i dla mnie hejt tej części jest niezrozumiały. Gdyby nie wiedzieć że Payback wyszedł po NFS 2015 to myślałbym że Payback to starsza gra - zabrakło konsekwencji w kolejnych częściach aby pociągnąć to co dobrego dał NFS 2015.

Fabuła nie jest może najwyższych lotów, ale twórcy mocno się postarali co do filmików i klimat ekipy jest całkiem fajny. Grafika jest kozacka, jedna z najlepszych jakie widziałem - zabrakło jedynie widoku z wnętrza pojazdu. Twórcy zadbali też o płynne przejścia z gry do filmiku - nie widać żadnej różnicy!

Driftów jest dużo, ale dla mnie to akurat ok bo je lubię, choć nie wszystkie tryby driftów były udane - ekipa mi ucieka i nie zbieram punktów czy też gymkhana (łączenie driftów z time-trailem? po co tak).

W grze mamy 99 unikalnych wyścigów co jak na tak małą mapę jest bardzo dobrym wynikiem (porównajcie z MW2012 jak wszystko się powtarzało). Nie wiem tylko jaki sens jest pokazywania dostępnych wyścigów na mapie kiedy prawie wszystkie je przechodzimy tak czy inaczej w trybie wyzwań - zmarnowałem na nie trochę czasu.

Wyścigi odbywają się tylko w nocy, ale przecież to nielegalne wyścigi tak jak w U1 i U2 więc kiedy miałyby się odbywać? Przynajmniej nie piracimy za dnia jak Frog.

Policja jest tłem w grze, ale wreszcie można powiedzieć że zachowuje się realnie - goni nas jeden, dwa radiowozy, a nie ekipa z całego województwa jak np. w MW, i policja nie ma dokoksowanych wozów więc damy radę ich zgubić. W U1 i U2 też nie mieliśmy policji a i tak się jaraliśmy.

Jedyną mega wadą gry jest konieczność stałego podłączenia do Internetu - kiedy będę chciał wrócić do tej gry to serwery już pewnie nie będą istnieć. Drugą, małą wadą jest mała liczba aut oraz fakt że prawie całą grę możemy przejść de facto jednym autem (potrzebujemy przynajmniej 2 inne auta do kilku wyzwań). Trzecią że auto w wyścigu wchodzi w zakręty bez problemu, w drifcie o wiele ciężej. Czwartą - dragów jest tylko 5 i przy słabym aucie są totalnie beznadziejne, a przy dobrym - za łatwe. Piątą - telefony mogłyby nie dzwonić w trakcie wyścigu. Ale to już tylko szukanie dziury w całym.

Komentarz: scartout
2024-04-23
23:22

Admin Senator

Admin

Need for Speed - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl