Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 marca 2016, 13:36

autor: Novameh

Need for Speed na PC – zobacz gameplay w 60 FPS i najwyższych detalach

W sieci pojawił się nowy fragment rozgrywki z portu najnowszej odsłony serii Need for Speed na PC, wydanej na konsole obecnej generacji w listopadzie ubiegłego roku. Materiał prezentuje grę w 60 klatkach na sekundę i w najwyższych ustawieniach graficznych.

Premiera najnowszej odsłony Need for Speed w edycji na komputery osobiste zbliża się wielkimi krokami – w Polsce nastąpi 17 marca. Jeśli nie możecie się jej doczekać, lub po prostu jesteście ciekawi, jak prezentuje się w akcji kolejna część popularnej serii gier wyścigowych w wersji na blaszaki, to polecamy obejrzenie powyższego fragmentu rozgrywki. Prawie 9-minutowy zapis gameplayu opublikowany na kanale BlackPanthaa pokazuje grę Need for Speed w 60 klatkach na sekundę (jak twierdzi autor nagrania, blokadę FPS można bezproblemowo zdjąć, jeśli chcemy mieć ich więcej), najwyższych dostępnych detalach graficznych i rozdzielczości video 1080p (gra działała w 1440p). Twórca nagrania zachwyca się płynnością obrazu i jakością grafiki, chwaląc przy okazji system sterowania i ogólną jakość pecetowego portu, co napawa optymizmem, patrząc wstecz na niezbyt udaną wersję Need for Speed Rivals na komputery osobiste. Można mieć nadzieję, że wydawca odrobił lekcję i tym razem otrzymamy produkt dopracowany.

Po kilku miesiącach oczekiwań, w końcu Need for Speed zajedzie do pecetowych graczy - Need for Speed na PC – zobacz gameplay w 60 FPS i najwyższych detalach - wiadomość - 2016-03-08
Po kilku miesiącach oczekiwań, w końcu Need for Speed zajedzie do pecetowych graczy

Przypominamy, że Need for Speed to kolejna część kultowej serii gier wyścigowych. Najnowsza odsłona stanowi swoisty reboot serii i została wyprodukowana przez ekipę Ghost Games. Tytuł zadebiutował na rynku w listopadzie ubiegłego roku na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Gra otrzymała przeciętne oceny – w serwisie Metacritic średnia z not wynosi 66%, a my przyznaliśmy jej w naszej recenzji „siódemkę”. Wydawca, którym jest Electronic Arts, zdecydował się nieco opóźnić premierę na PC-ty ze względu na chęć dopracowania konwersji. W zamian za to użytkownicy komputerów osobistych otrzymają odblokowaną liczbę klatek na sekundę, ulepszone opcje graficzne, manualną skrzynię biegów, wsparcie dla kierownic i rozdzielczości 4K.