Need for Speed wjechało na rynek amerykański

Do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych trafiła gra Need for Speed, czyli nowa odsłona popularnej serii wyścigowej firmy Electronic Arts. W Polsce premiera odbędzie się pojutrze.

Adrian Werner

Amerykanie już grają, a Polacy dołączą do zabawy 5 listopada. - Need for Speed wjechało na rynek amerykański - wiadomość - 2015-11-03
Amerykanie już grają, a Polacy dołączą do zabawy 5 listopada.

Nadszedł dzień, na który fani zręcznościowych gier wyścigowych czekali od dawna. Do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych trafiło nowe Need for Speed, czyli kolejna odsłona popularnej serii firmy Electronic Arts. Gra dostępna jest w wersjach na konsole Xbox One oraz PlayStation 4. W Polsce premiera odbędzie się pojutrze i na obu platformach sprzętowych otrzymamy lokalizację kinową. W planach jest także wydanie na pecety, ale na tę edycję będziemy musieli poczekać do wiosny przyszłego roku.

W sieci pojawiły się już pierwsze recenzje:

  1. USGamer - 4.5/5
  2. Gamespot – 8/10
  3. EGM – 7/10
  4. Venture Beat – 7/10
  5. IGN – 6.3/10
  6. Game Rant – 3/5
  7. Gaming Age – 3/5

Generalnie recenzenci chwalą klimat, grafikę i fizykę jazdy, a krytykują konieczność stałego połączenia z Internetem, niedopracowanie techniczne i szwankująca optymalizację na Xboksie One.

Przypomnijmy, że grę zaprojektowano jako powrót do klimatów z wydanego dwanaście lat temu Need for Speed: Underground, które do dzisiaj pozostaje jedną z najbardziej lubianych odsłon cyklu. Akcja toczy się w fikcyjnej metropolii Ventura Bay oraz jej okolicach, a gracz wciela się w kierowcę biorącego udział w nielegalnych wyścigach miejskich. Produkcja posiada rozbudowaną warstwę fabularną, w prezentowaniu której pomagają liczne scenki FMV z aktorami. Ponadto podczas zabawy możemy spotkać takie sławy świata motoryzacji jak Magnus Walker, Ken Block, Morohishi San, Nakai San czy grupa Risky Devil.

Need for Speed pozwala zasiąść za kierownicą 51 licencjonowanych samochodów, a wyścigom towarzyszą 64 utwory muzyczne. Poza zabawą solo gra oferuje także tryb multiplayer, bazujący na znanym fanom cyklu systemie AllDrive. Został on zintegrowany z kampanią i to według autorów było powodem wprowadzenia wymogu stałego połączenia z Internetem.

  1. Need for Speed – kompendium wiedzy
  2. Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów (zapowiedź)
  3. Oficjalna strona internetowa gry Need for Speed
Need for Speed

Need for Speed

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 3 listopada 2015

Informacje o Grze
6.9

GRYOnline

6.9

Gracze

7.0

Steam

6.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

FNAF World na pierwszym zwiastunie z fragmentami rozgrywki

Następny
FNAF World na pierwszym zwiastunie z fragmentami rozgrywki

Call of Duty: Black Ops III na PC ze wsparciem dla modów

Poprzedni
Call of Duty: Black Ops III na PC ze wsparciem dla modów

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl