Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II poradnik Syberia II - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Zaczynasz obok pociągu, który zatrzymał się, gdyż skończyły się tory [141].

109. Przejdź dwa ekrany do przodu (w górę, w dół). Zadzwoni do ciebie Oscar, który najwyraźniej boi się dziwnych dźwięków.

110. Podejdź do skutera śnieżnego [142] i z jego bocznej torby zabierz szmatę [GAUZE BLANKET] [143].

1 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
141 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

141

142

111. Przyglądnij się stojącemu nieopodal totemowi [144] i włóż w jego usta szmatę, którą przed chwilą znalazłeś. Dziwne dźwięki ustaną.

2 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
143 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

143

144

112. Odszukaj Igora ukrywającego się po drugiej stronie pociągu (w lewo, w górę, w dół) [145], [146] i porozmawiaj z nim o duchach. Igor odjedzie na skuterze.

3 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
145 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

145

146

113. Z miejsca w którym stał skuter [147] zabierz raki [SPIKES] (Kate automatycznie założy je na buty). Możesz teraz wejść na górę po oblodzonym zboczu [148]. W pewnym momencie pojawi się Ivan, który najwyraźniej ma niecne zamiary wobec ciebie.

4 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
147 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

147

148

114. Ivan nie pozwala ci się nigdzie ruszyć [149]. Zadzwoń do Oscara. Dźwięk pociągu odciągnie uwagę Ivana.

5 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry
149 - Wioska Youkoli (1) | Solucja Syberia II - Syberia II - opis przejścia - poradnik do gry

149

150

115. Podejdź do stojących w górnym, lewym rogu ekranu sań [150], zabierz leżący na nich kościany nóż [IVORY KNIFE] i przetnij nim rzemień, którą sanie są przywiązane. Postęp nie do końca się uda, Igor uniknie zderzenia z saniami a Kate wpadnie w głęboką szczelinę w lodzie i straci przytomność.