Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stray - poradnik do gry

Stray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia Stray poradnik, solucja

Areszt (Jail) to rozdział 11 w grze Stray i trzeba z niego uciec. Solucja z naszego poradnika podpowiada jak uratować Clementine i B-12, a także jak wspólnie wydostać się z więzienia.

Ostatnia aktualizacja: 20 lipca 2022

Etap 11 gry Stray o tytule Areszt (Jail) zakłada eksplorację więzienia. Opis przejścia z naszego poradnika wyjaśni Wam jak wydostać się z klatki, jak oswobodzić Clementine, jak dotrzeć do B-12 i go uwolnić, a także jak wydostać się z sojusznikami z aresztu i powrócić do Śródmiasta (Midtown).

Wydostanie się z klatki

Rozdział ten rozpoczniecie w wiszącej klatce i musicie ją rozbujać - wychylajcie lewą gałkę analogową na przemian w lewo i prawo lub wciskajcie na przemian A i D na klawiaturze - Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Rozdział ten rozpoczniecie w wiszącej klatce i musicie ją rozbujać - wychylajcie lewą gałkę analogową na przemian w lewo i prawo lub wciskajcie na przemian A i D na klawiaturze. Pozwoli to Wam oswobodzić się i rozpocząć eksplorację więzienia z nadzieją odnalezienia towarzyszy.

Odnalezienie i uratowanie Clementine

Doskakujcie do wyższych półek i wystających metalowych belek, które tak samo jak w poprzednich etapach mogą zmieniać swoje położenie po kontakcie z nimi - Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Doskakujcie do wyższych półek i wystających metalowych belek, które tak samo jak w poprzednich etapach mogą zmieniać swoje położenie po kontakcie z nimi.

W większej lokacji zeskoczcie najpierw na prawą belkę i z niej na klatkę przyczepioną do lewej belki. Będziecie mogli wylądować na beczkach i dotrzeć dzięki nim do wyjścia.

Rozpoczniecie eksplorację bloku więziennego pilnowanego przez Wartowników (Sentinels) - Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Rozpoczniecie eksplorację bloku więziennego pilnowanego przez Wartowników (Sentinels). Pamiętajcie o zwracaniu uwagi na ich aktualne pola widzenia.

Pierwszego nieruchomego Wartownika możecie ominąć zeskakując na półkę z powyższego obrazka. W przypadku dronów będących w ruchu chowajcie się np. w bocznych celach albo w kartonowych pudełkach.

Dotrzecie do celi Clementine, po czym będziecie musieli znaleźć do niej klucz - Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Dotrzecie do celi Clementine, po czym będziecie musieli znaleźć do niej klucz. Przeciśnijcie się pomiędzy kratami przejścia z dołączonego obrazka, a następnie przejdźcie przez mały obszar na zewnątrz więzienia.

Wskoczcie na stół i zdejmijcie klucz ze ściany - Stray: Areszt (Jail), rozdział 11- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Wskoczcie na stół i zdejmijcie klucz ze ściany. Musicie teraz powrócić do celi tą samą drogą i przekazać klucz Clementine. Robot sam się uwolni.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie