Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stray - poradnik do gry

Stray - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia Stray poradnik, solucja

Ślepy zaułek (Dead End) to etap 7 gry Stray. Z solucji w naszym poradniku dowiecie się m.in. gdzie znaleźć Doca, jak włączyć generator i jak używać Defluxora do zabijania zurków (Zurks).

Ostatnia aktualizacja: 19 lipca 2022

Siódmy rozdział gry Stray ma tytuł Ślepy zaułek (Dead End). Poniżej znajdziecie do niego kompletną solucję. Opis przejścia z naszego poradnika wyjaśnia m.in. jak dotrzeć do Doca, jak poprawnie załączyć generator, jak ochraniać Doca przed zurkami z pomocą Defluxora (lampa UV), a także jak bezpiecznie powrócić do slumsów i wyruszyć do kanałów.

Odnalezienie Doca

Na poszukiwania Doca wyruszycie po tym jak naprawicie w slumsach urządzenie śledzące (Tracker) i pokażecie je Seamusowi - czynności te były do wykonania w rozdziale 6 - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Na poszukiwania Doca wyruszycie po tym jak naprawicie w slumsach urządzenie śledzące (Tracker) i pokażecie je Seamusowi - czynności te były do wykonania w rozdziale 6.

Niedługo po rozpoczęciu eksploracji nowych obszarów zaliczycie zjazd i rozpocznie się pościg z udziałem zurków (Zurks). Pamiętajcie żeby biec slalomem i utrudniać zurkom przyczepianie się do kota. W razie potrzeby zrzucajcie je z siebie (Kółko na pazdie) i/lub wykonujcie skoki w bok. Musicie przebiec po drodze przez mały otwór.

Pościg zakończy wdrapanie się na wyższe półki, które będą niedostępne dla potworów - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Pościg zakończy wdrapanie się na wyższe półki, które będą niedostępne dla potworów. Dotrzecie do nowej lokacji z ruchomymi wysięgnikami - zmieniają one swoje położenie po wylądowaniu na nich. Na jednym z nich musicie wylądować 2 razy (zeskok i ponowny skok) po to żeby znalazł się on dostatecznie blisko pokazanej na obrazku rury.

Po jednym ze skoków rozpocznie się zjazd na wózku mogącym miażdżyć zurki - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Po jednym ze skoków rozpocznie się zjazd na wózku mogącym miażdżyć zurki. Nie musicie tu wykonywać żadnych specjalnych czynności.

Kot spadnie z dużej wysokości, przy czym nie trzeba obawiać się jego śmierci. Zwierzak będzie początkowo utykał na jedną z łapek, ale po dłuższej chwili odzyska pełnię sił i będziecie mogli z powrotem korzystać z biegu i skoków.

Wdrapujcie się na wyższe rury i inne wyżej położone obiekty - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Wdrapujcie się na wyższe rury i inne wyżej położone obiekty. Znajdziecie się w lokacji z generatorem i budynkiem mieszkalnym. Wyruszcie w stronę domu i przedostańcie się do środka przez okiennicę na tyłach budynku pokazaną na powyższym obrazku (możecie podążać za żółtym kablem).

Doc przebywa na parterze - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Doc przebywa na parterze. Po rozmowie możecie rozejrzeć się po domu. Zbadajcie Defluxora z powyższego obrazka - to lampa UV zdolna do zabijania zurków. Dowiecie się o konieczności przywrócenia dostaw prądu.

Uruchomienie generatora

Wyruszcie śladem Doca - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Wyruszcie śladem Doca. Otrzymacie od niego bezpiecznik (Fuse). Z przedmiotem tym musicie dotrzeć do generatora na dziedzińcu przed domem (obiekt ten mijaliście wcześniej w drodze do miejsca pobytu naukowca). Doprowadzą Was tam kable.

Wejdźcie w interakcję z generatorem i wybierzcie bezpiecznik z inwentarza.

W drodze powrotnej do Doca pojawią się zurki - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

W drodze powrotnej do Doca pojawią się zurki. Doc będzie oświetlał okolicę i możecie chować się w fioletowym świetle, które wytwarza Defluxor. Ponownie wybierzcie prawe przejście prowadzące do okiennicy, bo przy lewym pojawią się potwory.

W trakcie rozmowy z Docem otrzymacie Defluxor jako ulepszenie lampy B-12.

Dotarcie do kanałów

Wyjdźcie z budynku i ustawcie się przy siatce - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Wyjdźcie z budynku i ustawcie się przy siatce. Możecie przetestować działanie Defluxora - przytrzymujcie przycisk aktywowania lampy żeby "usmażyć" zurki.

Dotrzecie z Docem do zamkniętego wejścia - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Dotrzecie z Docem do zamkniętego wejścia. Rozwiązanie tego problemu jest proste - przetoczcie beczkę żeby znalazła się pod małym otworem w ścianie widocznym na powyższym obrazku. Pozwoli to Wam wspiąć się i po przejściu małym szybem dostać się do środka.

W nowej lokacji pociągnijcie za dźwignię i bądźcie gotowi do walki z zurkami - Defluxor może je zabijać - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

W nowej lokacji pociągnijcie za dźwignię i bądźcie gotowi do walki z zurkami - Defluxor może je zabijać.

Obserwujcie wskaźnik temperatury lampy UV, bo możecie ją przeciążyć i przez dłuższy czas będzie nieaktywna. Jeśli doszło do takiego stanu, to musicie zacząć biegać do momentu, aż Defluxor dostatecznie się schłodzi.

Powrót do slumsów i wyprawa do kanałów

Musicie kontynuować ochranianie Doca do momentu pozbycia się wszystkich zurków (robot nie ma na szczęście żadnego paska zdrowia) - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Musicie kontynuować ochranianie Doca do momentu pozbycia się wszystkich zurków (robot nie ma na szczęście żadnego paska zdrowia). Po udanym zadaniu Doc otworzy właz i powrócicie do slumsów.

Od Strażnika dowiecie się o odblokowaniu wejścia do kanałów. Jest ono zlokalizowane obok miejsca, w którym siedzi Morusque. Możecie tam porozmawiać z Benzoo i zejść pod ziemię.

Liniowa trasa przeprawy doprowadzi Was do tratwy Momo - Stray: Ślepy zaułek (Dead End), rozdział 7- solucja, opis przejścia - Stray - poradnik do gry

Liniowa trasa przeprawy doprowadzi Was do tratwy Momo. Wskoczcie na nią i porozmawiajcie z robotem żeby rozpocząć eksplorację kanałów (rozdział 8).

Uwaga - Do slumsów nie powrócicie już w dalszej części gry. Warto przed wyruszeniem załatwić jak najwięcej zaległych spraw. Na szczęście w razie potrzeby w menu głównym dostępna jest opcja powtarzania rozdziałów (Chapter Select).