Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex 2 - poradnik do gry

Elex 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Elex 2 znajdziecie opis przejścia misji Ograniczenie szkód (Damage Reduction). Jest to rozbudowane zadanie składające się między innymi z misji: Zagrożenia dla Szóstej Siły (Danger to the 6th Power), Wiedza to potęga (Knowledge is Power) czy Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power).

Ostatnia aktualizacja: 28 lutego 2022

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia rozbudowanej misji głównej o nazwie Ograniczenie szkód (Damage Reduction). Otrzymacie ją w drugim rozdziale po wykonaniu zadania Bez litości (Without Mercy). W ramach misji konieczne jest ukończenie 7 innych zadań:

  1. Szał maszyn (Machines Run Amok),
  2. Błąd systemu (System Error),
  3. Zagrożenia dla Szóstej Siły (Danger to the 6th Power),
  4. Symbole starego świata (Symbol of the Old World),
  5. Wiedza to potęga (Knowledge is Power),
  6. Sojusznicy Szóstej Siły (Companions for the 6th Power).
  7. Kwestia interpretacji (It's a Matter of Interpretation).

Czekają na Was walki z Niebianidami (Skyanids) i zbuntowanymi robotami Kleryków. Będziecie musieli też powstrzymać Morkonów przed pochopną decyzją, a także zyskacie kilku nowych towarzyszów. Dokładny opis przejścia każdego zadania znajdziecie na osobnych stronach poradnika. Ukończenie wszystkich wymienionych misji przeniesie wątek fabularny Elex 2 do trzeciego rozdziału.

Szał maszyn

W misji Szał maszyn otrzymywanej po rozmowie z Adamem w Bastionie, Waszym celem są zbuntowane roboty stacjonujące w okolicach Zamku, czyli siedziby Kleryków - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W misji Szał maszyn otrzymywanej po rozmowie z Adamem w Bastionie, Waszym celem są zbuntowane roboty stacjonujące w okolicach Zamku, czyli siedziby Kleryków. Warto zabrać ze sobą towarzysza, bo do pokonania jest łącznie 12 robotów. Pozbycie się wrogów skutkuje automatycznym ukończeniem zadania i otrzymaniem misji Błąd systemu.

Błąd systemu

Kolejny krokiem jest rozmowa z dronem CRONY U4 - jeśli z nim nie podróżujecie, to będzie przebywał w Bastionie - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Kolejny krokiem jest rozmowa z dronem CRONY U4 - jeśli z nim nie podróżujecie, to będzie przebywał w Bastionie. Udajcie się z nim do Zamku, a dokładnie do ołtarza Caalana.

Zagrożenia dla Szóstej Siły

W trakcie przebywania w Bastionie automatycznie może rozpocząć się misja Zagrożenia dla Szóstej Siły - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W trakcie przebywania w Bastionie automatycznie może rozpocząć się misja Zagrożenia dla Szóstej Siły. Wasza siedziba zostanie zaatakowana przez kilkunastu silnych przeciwników, ale w walce uczestniczą wszystkie postacie w Bastionie, więc nie powinniście mieć problemów z odparciem wrogów. Jeśli misja nie uruchomi się automatycznie, porozmawiajcie z Thialgiem.

Symbole starego świata

Celem misji Symbole starego świata jest pokonanie grupy Agitatorów i Kuratorów przebywających w okolicy Groty - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Celem misji Symbole starego świata jest pokonanie grupy Agitatorów i Kuratorów przebywających w okolicy Groty. Zabierzcie ze sobą towarzysza i wszelkie pomoce w postaci mikstur czy granatów, bo wrogowie potrafią być problematyczni.

Wiedza to potęga

Z kolei w misji Wiedza to potęga Waszym celem jest zdobywanie Gromad Komórek Niebianidów (Cluster of Skyanid Cell), doprowadzenie Adama do miejsca badań i odnalazienie Dexa - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Z kolei w misji Wiedza to potęga Waszym celem jest zdobywanie Gromad Komórek Niebianidów (Cluster of Skyanid Cell), doprowadzenie Adama do miejsca badań i odnalazienie Dexa.

Sojusznicy Szóstej Siły

Po wykonaniu wymienionych wcześniej misji, Thialg zleci Wam zadanie Sojusznicy Szóstej Siły polegające na zdobyciu nowych towarzyszy - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu wymienionych wcześniej misji, Thialg zleci Wam zadanie Sojusznicy Szóstej Siły polegające na zdobyciu nowych towarzyszy. Do drużyny musicie przyłączyć następujące postacie: Drab (Bully), Zołza (Nasty), Fox, Falk i Nyra.

Kwestia interpretacji

Ostatnie zadanie otrzymacie od Thialga po wykonaniu misji Sojusznicy Szóstej Siły - Elex 2: Ograniczenie szkód - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Ostatnie zadanie otrzymacie od Thialga po wykonaniu misji Sojusznicy Szóstej Siły. W ramach zadania Kwestia interpretacji musicie powstrzymać Morkonów przed atakiem na Fort. Jeśli wcześniej dołączyliście do frakcji Morkonów, konflikt można rozwiązać poprzez dialog. W przeciwnym razie, musicie pokonać 17 Morkonów.

Po wykonaniu wszystkich powyższych misji, wróćcie do Victora w Grocie, by ukończyć zadanie Ograniczenie szkód. Wiąże się to też z rozpoczęciem trzeciego rozdziału w Elex 2.