Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex 2 - poradnik do gry

Elex 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elex 2: Wejście do głównego formatora - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Elex 2 zawiera opis przejścia misji Wejście do głównego formatora (The Gates of the Main Former), w ramach której wykonacie zadania Dziwna kraina (A Strange Land), Dziwne głosy (Strange Voices) oraz Punkty alternatywne (Alternative Nodes).

Ostatnia aktualizacja: 8 marca 2022

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji głównej o nazwie Wejście do głównego formatora (The Gates of the Main Former) otrzymywanej po zakończeniu zadania Przeciwności losu (Adversity). Misja skupia się na doprowadzeniu do ostatecznego starcia i rozpoczęcia finału historii. W jej ramach musicie wykonać trzy inne zadania: Dziwna kraina (A Strange Land), Dziwne głosy (Strange Voices) oraz Punkty alternatywne (Alternative Nodes).

Na tej stronie poradnika znajdziecie tylko skrócony opis poniższych zadań. Szczegółowy opis przejścia każdej z misji znajduje się na osobnych stronach.

Dziwna kraina

Misję Dziwna kraina otrzymacie od razu po rozpoczęciu zadania Wejście do głównego formatora - Elex 2: Wejście do głównego formatora - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Misję Dziwna kraina otrzymacie od razu po rozpoczęciu zadania Wejście do głównego formatora. Waszym celem jest zlikwidowanie kilku grup Niebian - ich lokalizacja zostanie oznaczona na ekranie, a w niektórych walkach pomogą Wam członkowie Szóstej Siły.

Dziwne głosy

Podczas przebywania w Bastionie zostaniecie zatrzymani przez Dexa - Elex 2: Wejście do głównego formatora - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Podczas przebywania w Bastionie zostaniecie zatrzymani przez Dexa. W rozmowie zostanie ustalone, że Dex uda się w okolice Depozytorium. Po dotarciu do niego otrzymacie misję Dziwne głosy polegającą na doprowadzeniu chłopca do Alphary.

Punkty alternatywne

Po wykonaniu misji Dziwne głosy otrzymacie ostatnie zlecenie - Punkty alternatywne - Elex 2: Wejście do głównego formatora - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu misji Dziwne głosy otrzymacie ostatnie zlecenie - Punkty alternatywne. Tym razem musicie doprowadzić drona CRONY U4 do biotransformatora.

Zakończenie zadania

Po wykonaniu powyższych zadań możecie udać się do głównego formatora - wejście zostanie oznaczone na mapie - Elex 2: Wejście do głównego formatora - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu powyższych zadań możecie udać się do głównego formatora - wejście zostanie oznaczone na mapie. Po zbliżeniu do wejścia rozpocznie się dialog z Dexem. Misja zakończy się sukcesem, a Wy otrzymacie zadania prowadzące do zakończenia Elex 2 - Plan odmieńca (The Changeling's Plan) oraz Stary komputer pokładowy (The old shuttle computer).