Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Elex 2 - poradnik do gry

Elex 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elex 2: Niepokoje i jedność - solucja, opis przejścia Elex 2 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Elex 2 dowiecie się jak przejść misję Niepokoje i jedność (Unrest and Unity) wchodzącą w skład zadania Przeciwności losu (Adversity).

Ostatnia aktualizacja: 8 marca 2022

Niniejsza strona poradnika do gry Elex 2 zawiera opis przejścia misji Niepokoje i jedność (Unrest and Unity) otrzymywanej w ramach zadania Przeciwności losu (Adversity). Waszym celem jest pomoc frakcji Banitów z wrogami otaczającymi ich siedzibę.

W trakcie misji musicie pokonać wielu silnych wrogów. Zabierzcie ze sobą towarzysza oraz zaopatrzcie się w mikstury i wszelkie przedmioty wspomagające walkę. Oprócz tego, warto mieć ze sobą broń dystansową, bo część przeciwników atakuje z powietrza.

Rozmowa z CRONY U4 i Baxterem

Na początku porozmawiajcie z dronem CRONY U4 o kłopotach Banitów, a następnie udajcie się do Baxtera w Kraterze - Elex 2: Niepokoje i jedność - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Na początku porozmawiajcie z dronem CRONY U4 o kłopotach Banitów, a następnie udajcie się do Baxtera w Kraterze. Otrzymacie od niego zadania polegające na pokonaniu trzech skupisk wrogów.

Watahy mutantów w Ateris

W misji Watahy mutantów w Ateris (Mutant Pack in Ateris) musicie pozbyć się 3 Cyklopów, 12 Czyhaczy oraz 22 Mutantów - Elex 2: Niepokoje i jedność - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W misji Watahy mutantów w Ateris (Mutant Pack in Ateris) musicie pozbyć się 3 Cyklopów, 12 Czyhaczy oraz 22 Mutantów. Wszystkich wrogów znajdziecie w okolicy Krateru.

Zguba z Ignadonu

Z kolei misja Zguba z Ignadonu (Corruption from Ignadon) wymaga zabicia 4 Cyklopów, 11 Powietrznych czyhaczy oraz 31 Dzikognijów - Elex 2: Niepokoje i jedność - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Z kolei misja Zguba z Ignadonu (Corruption from Ignadon) wymaga zabicia 4 Cyklopów, 11 Powietrznych czyhaczy oraz 31 Dzikognijów. Jedno skupisko przebywa obok Krateru, a dwa pozostałe w okolicy Depozytorium.

Skupisko pomiotów w Mararcorze

W zadaniu Skupisko pomiotów w Mararcorze (Scum Gathering in Mararcor) Waszym celem jest 2 Cyklopów, 9 Trytonów oraz 9 Powietrznych czyhaczy - Elex 2: Niepokoje i jedność - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

W zadaniu Skupisko pomiotów w Mararcorze (Scum Gathering in Mararcor) Waszym celem jest 2 Cyklopów, 9 Trytonów oraz 9 Powietrznych czyhaczy. Dwie grupy znajdziecie w północnej części mapy.

Groźba zagłady

Po wykonaniu trzech powyższych zadań wróćcie do Baxtera i poinformujcie go o wyeliminowaniu wrogów - Elex 2: Niepokoje i jedność - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Po wykonaniu trzech powyższych zadań wróćcie do Baxtera i poinformujcie go o wyeliminowaniu wrogów. Otrzymacie jeszcze jedną misję - Groźba zagłady (Threat of Extinction). Tym razem Waszym celem jest 15 Morkonów stacjonujących na południe od Krateru. Walki z nimi nie da się uniknąć, nawet jeśli dołączyliście do frakcji Morkonów.

Zakończenie zadania

Na koniec wróćcie do Baxtera, a następnie porozmawiajcie z dronem CRONY U4, by zakończyć misję Niepokoje i jedność w Elex 2 - Elex 2: Niepokoje i jedność - solucja, opis przejścia - Elex 2 - poradnik do gry

Na koniec wróćcie do Baxtera, a następnie porozmawiajcie z dronem CRONY U4, by zakończyć misję Niepokoje i jedność w Elex 2.