Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Srebrny miecz - jak zdobyć? Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin Pogromca potworów znajdziecie informacje o tym jak zdobyć srebrny miecz.

W grze znajdują się dwa rodzaje broni - miecze srebrne i stalowe. Przeciwnicy mają różne słabość, warto zwracać na to uwagę, to znacznie ułatwi walkę.

Zakupy w sklepie

Na początku nie ma innego sposobu na zdobycie srebrnego miecza niż zakupienie go w sklepie gry. Najtańszy z nich kosztuje 1800 złotych monet.

Aby wejść w sklep musicie po prostu kliknąć ikonkę, znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu (zaznaczoną na screenie powyżej) - Wiedźmin Pogromca potworów: Srebrny miecz - jak zdobyć? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Aby wejść w sklep musicie po prostu kliknąć ikonkę, znajdującą się w prawym dolnym rogu ekranu (zaznaczoną na screenie powyżej).

Następnie otwórzcie zakładkę wyposażenie. Tam znajdziecie miecze stalowe, srebrne oraz zbroje.

Miecze srebrne

Do zdobycia w sklepie jest siedem stalowych mieczy - Wiedźmin Pogromca potworów: Srebrny miecz - jak zdobyć? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Do zdobycia w sklepie jest siedem stalowych mieczy:

  1. Srebrny miecz kota (Feline Silver Sword) - zwiększa obrażenia od szybkich ataków o 15%;
  2. Srebrny miecz niedźwiedzia (Ursine Silver Sword) - zwiększa obrażenia od silnych ataków o 15%;
  3. Srebrny miecz wilka (Wolven Silver Sword) - zwiększa prędkość ładowania się ciosu krytycznego o 10%;
  4. Srebrny miecz gryfa (Griffin Silver Sword) - zwiększa siłę znaków o 30%;
  5. Srebrny miecz mantikory (Manticore Silver Sword) - zwiększa odnawianie znaków o 30%;
  6. Melltith (Melltith) - ma 15% szans na zadanie obrażeń od ognia;
  7. A'Baeth - zwiększa zdobywanie doświadczeni o 25%.