Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Śledzenie zadania - jak wyłączyć? Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin Pogromca potworów znajdziecie informacje o tym czy można wyłączyć śledzenie zadania i jak to zrobić.

Dziennik

W dzienniku możecie znaleźć informacje o questach - Wiedźmin Pogromca potworów: Śledzenie zadania - jak wyłączyć? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

W dzienniku możecie znaleźć informacje o questach. Aby wejść w dziennik musicie kliknąć strzałkę, na samym dole ekranu (pokazaną na screenie powyżej).

Kolejnym krokiem będzie wejście w dziennik, dostępny po lewej stronie ekranu - Wiedźmin Pogromca potworów: Śledzenie zadania - jak wyłączyć? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Kolejnym krokiem będzie wejście w "dziennik", dostępny po lewej stronie ekranu.

Śledzenie zadania

Śledzenie zadania można bez problemu wyłączyć - Wiedźmin Pogromca potworów: Śledzenie zadania - jak wyłączyć? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Śledzenie zadania można bez problemu wyłączyć. W ten sposób nie musicie przejmować się żółtymi strzałkami i obszarami, które pojawiają się na mapie.

Jeśli nie macie ochoty zajmować się fabułą, wystarczy, że wejdziecie w dane zadanie i klikniecie odpowiedni punkt.

Jeśli nie chcecie śledzić zadania, należy wyłączyć opcję Ustaw zadanie jako aktywne - Wiedźmin Pogromca potworów: Śledzenie zadania - jak wyłączyć? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Jeśli nie chcecie śledzić zadania, należy wyłączyć opcję "Ustaw zadanie jako aktywne". W każdej chwili możecie wejść ponownie w te ustawienia i włączyć zadanie, gdy będziecie mieć na to ochotę.