Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - bestiariusz Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

W grze Wiedźmin Pogromca potworów pojawia się ciekawy element, jest nim bestiariusz, w którym znajdziecie wszystkie potwory, które dostępne są w tej produkcji. Na tej stronie opisaliśmy jak dostać się do bestiariusza oraz co się w nim znajduje.

Wejście w bestiariusz

Aby wejść w ustawienia musicie kliknąć strzałkę, na samym dole ekranu (pokazaną na screenie powyżej) - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - bestiariusz - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Aby wejść w ustawienia musicie kliknąć strzałkę, na samym dole ekranu (pokazaną na screenie powyżej).

Kolejnym krokiem będzie wejście w bestiariusz, dostępny na samym środku ekranu - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - bestiariusz - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Kolejnym krokiem będzie wejście w "bestiariusz", dostępny na samym środku ekranu.

Informacje w bestiariuszu

1 - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - bestiariusz - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gryW bestiariuszu możecie znaleźć informacje o wszystkich spotkanych potworach - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - bestiariusz - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

W bestiariuszu możecie znaleźć informacje o wszystkich spotkanych potworach. W opisach przeciwników znajduje się:

  1. opcja zobaczenia potwora w AR,
  2. podatności/słabości,
  3. typ gromady do jakiej potwór należy,
  4. występowanie,
  5. długość,
  6. waga,
  7. krótki opis.

Nagrody

Z bestiariusza nie tylko będziecie zdobywać cenne informacje, ale również nagrody - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - bestiariusz - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Z bestiariusza nie tylko będziecie zdobywać cenne informacje, ale również nagrody. Za pokonanie danej grupy potworów, z danego gatunku, otrzymacie punkty umiejętności. Na osobnej stronie poradnika znajdziecie dokładny opis skilli, które można zdobyć w grze.