Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Sklep - co warto kupić? Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Wiedźmin Pogromca potworów zawiera listę przedmiotów, które warto kupić. Warto wydawać złote monety na rynsztunek czy zwoje.

W Wiedźmin Pogromca potworów znajduje się sklep, w którym możecie kupować różne przedmioty. Na tej stronie opisaliśmy rzeczy, które warto zakupić.

Wzmocnienia

Zwoje wzmocnienia można zakupić za kilkadziesiąt bądź kilkaset monet - Wiedźmin Pogromca potworów: Sklep - co warto kupić? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Zwoje wzmocnienia można zakupić za kilkadziesiąt bądź kilkaset monet. Są one bardzo ciekawe i mogą znacznie ułatwić rozgrywkę. To naprawdę dobry wydatek jeśli wybieracie się na długi spacer, na którym na pewno będziecie mieli chwilę na grę. Wzmocnienia są cztery:

  1. Zwój przyzwania (Summoning Scroll) - przywołuje 5 losowych potworów (4 pospolite i 1 rzadkiego);
  2. Zwój zasięgu (Range Scroll) - zwiększa pole interakcji na mapie (czas trwania 30 min);
  3. Zwój składników (Ingredients Scroll) - zwiększa 100% liczbę pozyskiwanych składników (czas trwania 30 min);
  4. Zwój doświadczenia (Experience Scroll) - zwiększa 100% liczbę pozyskiwanych punktów doświadczenia (czas trwania 30 min).

Przedmioty

Jeśli chodzi o przedmioty warto skupić się na tych trzech poniżej - Wiedźmin Pogromca potworów: Sklep - co warto kupić? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Jeśli chodzi o przedmioty warto skupić się na tych trzech poniżej. Trochę trzeba na nie zbierać, ale są warte swojej ceny:

  1. Wytrzymałe stanowisko (Reinforced Crafting Station) - stanowisko alchemiczne, które ma zwiększoną prędkość wytwarzania (można użyć go 100 razy);
  2. Worek (Bag) - zwiększa ilość miejsc w ekwipunku o 50;
  3. Mała sakwa (Small Pouch) - zwiększa ilość miejsc w ekwipunku o 50;

Miecze

Jeśli chodzi o miecze, kilka z nich przyciąga szczególnie wzrok - Wiedźmin Pogromca potworów: Sklep - co warto kupić? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Jeśli chodzi o miecze, kilka z nich przyciąga szczególnie wzrok. Mogą być warte uwagi jeśli pragniecie niszczyć wszystkie potwory na swojej drodze:

  1. Stalowy miecz wilka (Wolven Steel Sword) - zwiększa prędkość ładowania się ciosu krytycznego o 10%;
  2. Caerme - o 50% zwiększa obrażenia ciosu krytycznego.
  3. Srebrny miecz gryfa (Griffin Silver Sword) - zwiększa siłę znaków o 30%;
  4. Melltith - ma 15% szans na zadanie obrażeń od ognia;
  5. A'Baeth - zwiększa zdobywanie doświadczeni o 25%.

Zbroje

W sklepie można kupić kilka zbroi - Wiedźmin Pogromca potworów: Sklep - co warto kupić? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

W sklepie można kupić kilka zbroi. Tak naprawdę, każda z nich zasługuje na uwagę. Polecamy jednak skupić się na:

  1. Zbroi gryfa (Griffin Armor) - udanie parowanie zadaje przeciwnikowi obrażenia;
  2. Zbroi mantikory (Manticore Armor)- zwiększa o 100% efektywność wiedźmińskich eliksirów;
  3. Pancerzu z Kaer Morhen (Kaer Morhen Armor) - zwiększa zdobywanie doświadczeni o 25%.