Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - regeneracja zdrowia Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

W grze Wiedźmin Pogromca potworów spory czas spędzacie na walce. Niektórzy przeciwnicy są wyjątkowo trudni i zabierając bohaterowi sporo punktów żywotności. Na tej stronie opisaliśmy jak dbać o zdrowie i czy istnieje opcja regeneracji żywotności, w trakcie walki.

Leczenie podczas walki

W Wiedźmin Pogromca potworów nie ma eliksirów ani znaków, które regenerowałyby punkty zdrowotności podczas walki - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - regeneracja zdrowia - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

W Wiedźmin Pogromca potworów nie ma eliksirów ani znaków, które regenerowałyby punkty zdrowotności podczas walki. W grze nie ma nawet mechaniki, która by na to pozwoliła. W trakcie walki można jedynie używać miecza, petard oraz znaków. Eliksiry i oleje wybiera się przed walką, a co za tym idzie, nie można wybrać ich w trakcie potyczki.

Eliksiry wspomagające żywotność

Żywotności nie można regenerować w trakcie walki - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - regeneracja zdrowia - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Żywotności nie można regenerować w trakcie walki. Można jednak na nią wpływać za pomocą kilku eliksirów:

  1. Jaskółka - regeneruje 1% żywotności;
  2. Jerzyk - zwiększa ilość punktów żywotności o 50%.

Ta druga mikstura jest świetna na starcia z trudniejszymi przeciwnikami. W ten sposób można zyskać sporą przewagę już na początku walki.