Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Licho nadało - solucja, opis przejścia Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

Wiedźmin Pogromca potworów: ta strona poradnika zawiera solucję zadania Licho nadało (Evil Never Sleeps).

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin Pogromca potworów znajdziecie dokładny opis zadania dostępnego w grze - Licho nadało (Evil Never Sleeps).

Nagrody: 250 XP, 35 złotych monet.

Odblokowanie

Misja Licho nadało rozpoczyna się, gdy dotrzecie do pierwszego punktu na mapie. Zadanie to odblokuje się dopiero, gdy wykonanie cztery pierwsze zadania dostępne w grze (Egzamin końcowy, Skrzydlaty złodziej, Wspólnicy, Przyzwoita zapłata).

Walka

Na miejscu zadania spotkanie mężczyznę - Bedwyra. Poprosi Was o zabicie wielkich pająków. Ich lokalizacja pojawi się na mapie. Musicie się tam udać i pokonać przeciwników.

Jak do każdej walki, warto się przygotować. Zabierzcie ze sobą odpowiedni miecz oraz oleje, aby ułatwić sobie to starcie.

Amulet

Za pokonanie pająków otrzymacie amulet. Ten ściągnie na Was klątwę. Przez nią wszystkie potwory na mapie będą wyglądać jak upiory.

Przełamanie klątwy

W celu przełamania klątwy musicie przeczytać dziennik uczonego. Znajdziecie go w ekwipunku.

Z niego dowiecie się, że musicie zdobyć dwa składniki:

  1. leszy mech,
  2. szalaj jadowity.

Składniki będą zaznaczone na mapie. Musicie po prostu do nich dojść i pokonać potwory, które będą blokować wam drogę.

Po zebraniu składników musicie rozpalić ognisko, wrzucić amulet i mieszankę składników. To przywoła kolejnego przeciwnika.

Licho

Licho to silny przeciwnik. Na walkę z nim warto przygotować eliksir - Jerzyk oraz olej na relikty. To znacznie ułatwi Wam zadanie.

Wyrzucić amulet możecie od razu albo tak jak sugeruje dziennik - 1000 kroków od ogniska.

Powrót do Bedwyra

Po pokonaniu przeciwnika musicie udać się do Bedwyra, który zlecił Wam zadanie. Przeprosi Was i wytłumaczy dlaczego tak zrobił.