Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Gromady - jak rozpoznać? Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin Pogromca potworów znajdziecie informacje o tym jak rozróżnić gromady.

Bestiariusz

W bestiariuszu możecie znaleźć informacje o gromadach - Wiedźmin Pogromca potworów: Gromady - jak rozpoznać? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

W bestiariuszu możecie znaleźć informacje o gromadach. Aby wejść w bestiariusz musicie kliknąć strzałkę, na samym dole ekranu (pokazaną na screenie powyżej).

Kolejnym krokiem będzie wejście w bestiariusz, dostępny na samym środku ekranu - Wiedźmin Pogromca potworów: Gromady - jak rozpoznać? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Kolejnym krokiem będzie wejście w "bestiariusz", dostępny na samym środku ekranu.

W bestiariuszu możecie znaleźć informacje o wszystkich spotkanych potworach - Wiedźmin Pogromca potworów: Gromady - jak rozpoznać? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

W bestiariuszu możecie znaleźć informacje o wszystkich spotkanych potworach. W opisach przeciwników znajduje się:

  1. opcja zobaczenia potwora w AR,
  2. podatności/słabości,
  3. typ gromady do jakiej potwór należy,
  4. występowanie,
  5. długość,
  6. waga,
  7. krótki opis.

Opis potwora

Szybszym sposobem na odróżnienie gromady jest sprawdzenie opisu potwora, przed walką - Wiedźmin Pogromca potworów: Gromady - jak rozpoznać? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Szybszym sposobem na odróżnienie gromady jest sprawdzenie opisu potwora, przed walką. Nazwa gromady będzie na samej górze, pomiędzy nazwą potwora, a poziomem trudności.

Oleje

Warto zwracać przede wszystkim uwagę na gromadę z jakiej pochodzi dany przeciwnik - Wiedźmin Pogromca potworów: Gromady - jak rozpoznać? - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Warto zwracać przede wszystkim uwagę na gromadę z jakiej pochodzi dany przeciwnik. Na dane typy gromady dobrze sprawdzają się oleje:

  1. Olej przeciwko trupojadom - zwiększa obrażenia zadawane trupojadom w walce wręcz o 100%;
  2. Olej przeciwko ogrowatym - zwiększa obrażenia zadawane ogrowatym w walce wręcz o 100%;
  3. Olej przeciwko przeklętym - zwiększa obrażenia zadawane przeklętym w walce wręcz o 100%;
  4. Olej przeciwko reliktom - zwiększa obrażenia zadawane reliktom w walce wręcz o 100%;
  5. Olej przeciwko hybrydom - zwiększa obrażenia zadawane hybrodom w walce wręcz o 100%;
  6. Olej przeciwko insektoidom - zwiększa obrażenia zadawane insektoidom w walce wręcz o 100%;
  7. Olej przeciwko drakonidom - zwiększa obrażenia zadawane drakonidom w walce wręcz o 100%;
  8. Olej przeciwko upiorom - zwiększa obrażenia zadawane upiorom w walce wręcz o 100%;
  9. Olej przeciwko istotom magicznym - zwiększa obrażenia zadawane istotom magicznym w walce wręcz o 100%;
  10. Olej przeciwko wampirom - zwiększa obrażenia zadawane wampirom w walce wręcz o 100%.