Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - parowanie ataków Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

W grze Wiedźmin Pogromca potworów podstawową mechaniką w trakcie walki jest parowanie. Dzięki niemu ochronicie się przed ciosami, nie stracicie ciosu krytycznego i zyskacie przewagę w walce. Na tej stronie opisaliśmy jak parować, kiedy to robić i co daje parowanie cisów.

Jak parować

Parowanie jest proste, trzeba je jednak dobrze wyczuć - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - parowanie ataków - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Parowanie jest proste, trzeba je jednak dobrze wyczuć. Paruje się przykładając palec do ekranu. Nie przesuwajcie nim, nie kręćcie, po prostu trzymajcie go przyciśniętego w jednym miejscu. W ten sposób postać uniesie miecz i ochroni się przed ciosem.

Kiedy parować

Nad głową przeciwnika co jakiś czas pojawia się specjalny znak - oznaczyliśmy go na screenie powyżej - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - parowanie ataków - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Nad głową przeciwnika co jakiś czas pojawia się specjalny znak - oznaczyliśmy go na screenie powyżej. To oznacza, że potwór chce zaatakować.

Warto jednak działać chwilę wcześniej - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - parowanie ataków - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Warto jednak działać chwilę wcześniej! Tym bardziej jeśli zadajecie szybkie ciosy. Zanim miecz zostanie ustawiony w odpowiedniej pozycji, może trwać to kilka sekund.

W trakcie gry zawsze przyglądajcie się przeciwnikowi. W pewnym momencie zrozumiecie, że są ruchy, które pokazują, że zbiera się on do zadania ciosu, np. nagłe machnięcie pyskiem. To będzie idealny moment na parowanie. Nie warto czekać do ostatniego momentu.

Parowanie a cios krytyczny

Naładowanie ciosu krytycznego spadnie, gdy otrzymacie obrażenia - Wiedźmin Pogromca potworów: Walka - parowanie ataków - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Naładowanie ciosu krytycznego spadnie, gdy otrzymacie obrażenia. Nie stanie się tak jednak jeśli sparujecie cios przeciwnika. Musicie to jednak zrobić perfekcyjnie, aby cios potwora jak najmniej wpłynął na waszą żywotność.